וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "לא באמת היה לנו סיכוי מול ספרד"

26.10.2010 / 20:57

נבחרת הנוער חזרה לארץ אחרי ההעפלה לשלב העילית לאחר שני ניצחונות והפסד לספרדים: "השחקנים שיחקו כיחידה אחת"

נבחרת הנוער שבה לארץ אחרי שהעפילה לשלב העילית, שממנו ניתן להעפיל לאליפות אירופה, וזאת למרות הפסד 3:0 לספרד. במהלך הקמפיין שנערך בליטא ניצחה הנבחרת את ארמניה (0:3) ואת ליטא (0:1).

בסך הכל מעפילות לשלב העילית 28 נבחרות, שמחולקות לשבעה בתים. לאליפות אירופה עולה הנבחרת שמסיימת במקום הראשון בכל בית, כמו גם רומניה המארחת של הטורניר שמעפילה באופן אוטומטי. "בסך הכל אני מאוד מרוצה", סיכם אלי אוחנה, מאמן הנבחרת, את השלב הזה. "התמקדנו מראש בשני המשחקים הראשונים ונתנו את כל כולנו כי ידענו שהם יכריעו את המאבק מבחינתנו. אני מרוצה מאוד מכל השחקנים ששיחקו כקבוצה ויחידה אחת ועמדו נכון וחכם על המגרש".

על העובדה כי במשחק ההפסד לספרד שיתף אוחנה בעיקר את השחקנים המחליפים, ענה אוחנה: "זה נכון, אבל את האמת שזה לא כל כך משנה. שיחקנו מול נבחרת כל כך טובה, הטובה ביותר באירופה לגיל הזה. תענוג לראות אותם משחקים מבחינת המהירות, הנעת הכדור והתנועה, זו פשוט תאווה לעיניים. לא באמת היה לנו סיכוי מולם בכל הרכב, למרות שהחזקנו מחצית אחת על 0:0 אבל בשנייה כבר היה לנו הרבה יותר קשה וספגנו שלושה שערים. יש להם שבעה שחקנים שמשחקים בליגה הספרדית הראשונה ואני לא צריך לומר איזה קנה מידה זה".

בנוגע לעובדה כי הוא מאמן היום את טל כחילה, בנו של אהוד כחילה, חברו הטוב מתקופת היותו שחקן בבית"ר ירושלים, אמר אוחנה: "אין לו שום הנחות והוא אפילו לא בא ודיבר איתי על זה אף פעם. בעבר אף ניפיתי אותו אך בטורניר החורף הוא היה המצטיין בנבחרת ומאז הוא שחקן הרכב קבוע. הוא העתק של אבא שלו - פייטר אמיתי, נלחם, מתקל, לא מפחד מכלום. אי אפשר שלא לראות את הדמיון בין השניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully