וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: שכטר ייעדר לפחות שבועיים

26.10.2010 / 19:26

ה-MRI שעבר החלוץ אישר כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי. שכטר יחמיץ את ב"ש ושאלקה, ובספק גדול למכבי חיפה. אבוקסיס: "שחקנים מהספסל יצטרכו למלא את מקומו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב אמנם הפסידה הערב (שלישי) 1:0 למכבי נתניה והודחה באופן סופי מגביע הטוטו, אך מה שבאמת הטריד את האדומים זו ההודעה על כך שאיתי שכטר ייעדר לפחות שבועיים. עוד לנפי המשחק עבר החלוץ בדיקת MRI ברגלו שאישרה כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי. החלוץ, שנפצע בניצחון על מכבי פתח תקוה בראשון (1:2) יחמיץ בוודאות את משחקה הקרוב של האלופה מול הפועל באר שבע ואת מפגש ליגת האלופות מול שאלקה בבלומפילד ביום שלישי הבא, והוא אף נמצא בספק גדול למשחק מול מכבי חיפה ב-6 בנובמבר.

אבוקסיס: "לא אהבנו את מה שראינו"

תקופת ההחלמה שתידרש משכטר, שקיווה להיות כשיר לפחות למשחק מול הגרמנים, עשויה לפגוע גם במניות שלו בקרב המחזרות המתרבות שלו מאירופה, אחרי שבימים האחרונים דווח שווסטהאם מתכוונת להציע תמורתו 7 מיליון ליש"ט, כשגם ליברפול, טוטנהאם ואברטון הוזכרו כמתעניינות פוטנציאליות..

עוזר מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס לא התרגש מההפסד יותר מדי: "לא אהבנו את מה שראינו, חלק מהשחקנים שאנחנו מצפים מהם ליותר לא עשו את העבודה, אבל בסך הכל אנחנו לקחנו את המפעל הזה מההתחלה כמפעל לתת במה לשחקנים הצעירים, חוץ מהדרבי. בסך הכל שחקנים שיחקנו לפני יומיים, אבל אנחנו מאוכזבים מכמה שחקנים שהיו יכולים לתת יותר".

הפציעה של שכטר כואבת הרבה יותר, עם כל הכבוד למפעל הזה. מההתחלה לא לקחנו את המפעל הזה ברצינות, כי אי אפשר לקחת אותו ברצינות כשמשחקים יומיים לאחר משחק ליגה. על התרומה של איתי לא צריך להרחיב, אבל יש שחקנים על הספסל שיצטרכו למלא את החסר".

יוסי שבחון התייחס גם הוא לפציעה של איתי שכטר: "הוא יפסיד את שאלקה ואני מקווה שהוא יחזור עד לחיפה. אין מה לעשות, זו הדינמיקה בכדורגל ובשביל זה הביאו שחקנים בפגרה לחזק את הקבוצה.

"סך הכל ההתייחסות שלנו הייתה רגילה, אבל טבעי שהשחקנים שמשחקים פחות ושחקני הנוער משחקים פחות טוב. אני לא מבין איך אנחנו משחקים יומיים אחרי ששיחקנו בליגה. אם היה לנו עוד יום הסגל היה יותר טוב, כשאין מספיק זמן הסגל הוא בעייתי והרמה פחות טובה ממה שמצפים לה. כל דקה בליגת האלופות מתוקה מדבש. בלי קשר אלי, הפועל תל אביב קבוצה שצריכה לקחת נקודות בליגת האלופות ובטח אצלנו בבית ואני מאמין שנעשה את זה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עטר: "הגענו להרבה מצבי הבקעה"

מנגד, נשמע מאמן נתניה ראובן עטר מרוצה במיוחד: "המטרה שלנו הייתה להתקרב לשלב הבא. תיארתי לעצמי שהפועל תל אביב, ככל שיתקדמו הדקות, תוציא את השחקנים הדומיננטים שלה. רציתי שנגיע למצבי הבקעה, וזה מה שעשינו. קצב המשחק השתנה במחצית השנייה ללא ספק וזו הייתה המטרה שלי מלכתחילה. גליל בן שנן לקח כמה כדורים טובים, אבל אני מבסוט כי יש לנו סיכוי טוב לעלות לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully