וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השחקנים בבייסבול שוקל הרחבת הפלייאוף

26.10.2010 / 16:19

במסגרת המו"מ בין האיגוד ל-MLB, ייתכן הסכם על הכנסת קבוצות נוספות. כיום, רק 8 מתוך 30 משחקות באוקטובר

162 משחקים בעונה הרגילה, 30 קבוצות - אבל רק שמונה ממשיכות לפלייאוף. ייתכן מאוד שזה ישתנה בעוד שנתיים, לאחר שאיגוד השחקנים, האיגוד החזק ביותר בספורט המקצועני בארצות הברית, הודיע כי ישקול את הגדלת מספר הקבוצות שיתמודדו באוקטובר.

"יש לנו הכי פחות קבוצות בכל ענפי הספורט", אמר הקומישינר באד זליג, "אין ספק שלא ניצלנו את כל המשאבים". בפוטבול, לשם השוואה, משחקות 32 קבוצות עונה של 16 משחקים, ו-12 מהן מגיעות לפלייאוף. בכדורסל ובהוקי קרח מעפילות 16 קבוצות לשלבי הגמר.

הדיונים על הגדלת הפלייאוף הם חלק מהמו"מ על הארכת ההסכם בין הליגה לאיגוד השחקנים, כשההסכם הנוכחי יפוג בסיומה של עונת 2011. פורמט הפלייאוף שאנו מכירים היום הוא אבולוציה של המסגרות הקודמות. מ-1903 עד 1968 שוחק הפלייאוף בין שתי קבוצות בלבד. ב-1969 חולקה הליגה לשתי חטיבות, ובשל כך נוצרה שיטת הפלייאוף. על פי השיטה, עלו ארבע קבוצות, כשסדרת גמר החטיבה הייתה בשיטת הטוב מחמישה והוורלד סירייס בשיטת הטוב משבעה. ב-1985 עלה גם גמר החטיבה לשבעה משחקים. ב-1995 הוגדל הפלייאוף בשלב נוסף, לשיטה שאנו מכירים היום.

אלא שאליה וקוץ בה. הרעיון טוב, אבל לדעת שחקנים רבים יצטרך להיות שינוי בעונה הרגילה. "הם יצטרכו לקצר אותה", אמר ג'רמי אפלדט, המגיש המחליף של סן פרנסיסקו, "יש הרבה משחקים וכבר עכשיו אנחנו נמצאים בפלייאוף שעלול להיגמר ב-5 בנובמבר".

  • עוד באותו נושא:
  • באד זליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully