וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע - בית"ר ירושלים: מלמיליאן עובר לבחון

המאמן הירושלמי יבחן מספר שחקני ספסל בווסרמיל במסגרת המחזור החמישי בגביע הטוטו (רביעי, 19:00, 5+ לייב)

חלוץ הפועל באר שבע ליאור אסולין עוכב היום (שלישי) על ידי המשטרה לאחר שהתברר, במהלך בדיקה במסוף, כי הוא לא התייצב בעבר לחקירה. אסולין נדרש להגיע עם השוטרים לחקירה בנוגע לעניינים משפחתיים, שהה במקום זמן קצר ושוחרר בהמשך. החלוץ עדכן את ראשי הפועל באר שבע בנושא וטען כי מדובר בחקירה ישנה וכי הוא מתכוון להגיע לאימון שייערך אחר הצהריים.

בתוך כך, במועדון מחכים לתוצאות הדיון בערעור שהגישה מ.ס אשדוד בנוגע להפסקת המשחק בניהם. בית הדין העליון ידון בהרכב רחב יותר בערעור, אך במועדון מעריכים כי זה לא ישנה את החלטתו ויעניק לקבוצה ניצחון טכני, בהתאם למה שקבע בית הדין המשמעתי בעבר.

לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, המאמן ניר קלינגר ימשיך לתת קרדיט לשוער הצעיר שלו, אורי מכלוף, ששמר על שער נקי במשחק האחרון מול הפועל פתח תקוה. עודד גביש וויליאם סוארז יהיו הבלמים, כשאביתר אילוז יפתח בצד ימין. ייתכן שנדב קידר ישחק כמגן שמאלי משום שאופיר דוידזאדה סובל מכאבים ברגלו ולא אמור לפתוח. לגבי חוליית הקישור, ראיין אדלי מועמד לפתוח כקשר אחורי, כשמשה אסולין או ליאור ז'אן יפתחו לצדו. לצדו של דוד רביבו יפתח ג'יימס ביסו, שיקבל הזדמנות להוכיח שהוא ראוי להישאר אחרי חודש ינואר בקבוצה. ברנרדו ואשקונסלוס יפתח בחוד, כשהמאמן מתלבט האם לפתוח עם אברהים בסיט לצדו ולתת מנוחה למאור מליקסון, או להיפך.

הרכב משוער הפועל באר שבע: אורי מכלוף; אביתר אילוז, עודד גביש, וויליאם סוארס, נדב קידר; ראיין אדלי, משה אסולין (ליאור ז'אן), דוד רביבו, ג'יימס ביסו; ברנרדו ואשקונסלוס, אברהים בסיט (מאור מליקסון).

מלמיליאן יבחן מספר שחקני ספסל

יומיים אחרי תוצאת התיקו המאכזבת מול בני סכנין, תצטרך בית"ר ירושלים לקום מהקרשים ולהתייצב למשחק בוסרמיל. האווירה באימון בבית וגן היום בצהריים התאפיינה בעיקר בדממה של השחקנים שלאט לאט מתחילים להבין את המצב אליו נקלעה הקבוצה. המשחק מול באר שבע יתן לאורי מלמיליאן אפשרות לבחון מספר שחקני ספסל שאולי יהוו אופציה להרכב במשחק ביום שבת מול מ.ס. אשדוד. היכולת אמש שלא שכנעה את הצוות המקצועי עשויה לגרום למספר שינויים בהרכב של מלמיליאן במשחק הליגה הקרוב, שכפי שנקבע ייערך כמשחק רדיוס באשדוד.

לפני אימון הצהריים שקיימה היום הקבוצה, קיבל דריו פרננדז הודעה על כך שיועמד לוועדת משמעת פנימית ביום חמישי בצהריים. השחקן, שהיה אמור להתייצב אתמול בשעה 19:15 באצטדיון טדי לפני המשחק מול בני סכנין, הגיע באיחור של 10 דקות. זה לא נעלם מהעין של הנהלת המועדון. פרננדז איחר גם למשחק הבית מול באר-שבע לפני כשלושה שבועות, אך אז החליט מלמיליאן לא להעמיד אותו לוועדת משמעת.

הרכב משוער: אריאל הרוש: כריסטיאן אלברז, תומר בן יוסף, מתן בראשי (שמואל קוזוקין), אביתר ברוכיאן: קובי מויאל, דריו פרננדז, חן עזריאל, שי חדד: סמואל יבואה, סרג' איילי.

עדכון: 15:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully