וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל פ"ת: דודו ביטון לא ישחק בדרבי

26.10.2010 / 22:58

החלוץ פצוע, אבל ללא קשר עומדת המחלוקת שנוצרה בעקבות חשיפת חוזהו. דני פרדה יגיע למשחק, אך לא ייכלל בסגל

קשר מכבי פתח תקוה דני פרדה, שהושעה מהקבוצה על ידי חבר ההנהלה איציק לוזון, ביקש אמש (שני) לברר את מעמדו בקבוצה ומתי יוכל לחזור לאימונים. לוזון הודיע לו כי על מנת שיוכל לשמור על כושר, יוכל להתאמן עם מאמן הכושר, אך עדיין לא יחזור לאימוני הקבוצה. הקשר יגיע לדרבי בגביע הטוטו, אך לא ייכלל בסגל.

"לא נתלה אותו בכיכר העיר, אבל הוא עבר עבירת משמעת וצריך לנקוט באמצעים מסוימים למען יראו וייראו", אמרו אמש במועדון. בכל מקרה, פרדה לא יוכל לשוב לאימונים עד שתיערך ועדת משמעת בעניינו וייתכן שכבר היום יבקש לזרז את התהליך על מנת לחזור מה שיותר מהר. כפי שפורסם אתמול, פרדה עשוי לבקש להיבחן שוב בקבוצה בלגית במהלך חלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר.

היום קיימה הקבוצה אימון בוקר לקראת הדרבי (רביעי, 17:00). במועדון הבהירו לשחקנים כי הם מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינו מול הפועל תל אביב. קיימת אפשרות שהשוער הקרואטי איבן מאנצה, שלא קיבל דקות לאחרונה, יפתח בין הקורות על מנת שיצבור דקות משחק. הקבוצה כבר הבטיחה את העפלתה לשלב הבא ופרדי דוד יעניק הזדמנויות לשחקני ההרכב השני.

במועדון מצפים שמאמן הנבחרת לואיס פרננדז יזמן לפחות שני שחקנים לקראת משחק הידידות ב-17 בנובמבר מול נבחרת איסלנד. החלוצים עומר דמארי וטל בן חיים מועמדים להיכלל בסגל. דמארי נכלל בסגל לקראת המשחקים מול קרואטיה ויוון, אך שוחרר בגלל פציעה. עדיין לא ברור האם עומר גולן, שברגע האחרון לא זומן לנבחרת בגלל שלא התייצב לבדיקה רפואית, יזומן הפעם. בפתח תקוה סבורים כי אם גולן ימשיך להציג את אותה יכולת במחזורים הבאים, אין סיבה שלא יזומן לנבחרת.

הרכב משוער: איבן מאנצה, חגי גולדנברג, ניצן דמארי, תומר אלבז, אלירן דנין, רועי בקל, מרואן קבהא, אסי משיח, סאמח מרעב, דובב גבאי, רוביל סרסור.

הפועל פתח תקוה: זגורי פצוע ולא יפתח בהרכב

פרשת דודו ביטון רחוקה כנראה מלהסתיים. אחרי שהחלוץ הודיע כי הוא סובל ממתיחה בשריר התאומים והוא צפוי להיעדר ממשחק הדרבי שייערך מחר (רביעי, 17:00) מול מכבי פתח תקוה במסגרת גביע הטוטו, בהפועל פתח תקוה הודיעו כי הם שוקלים שלא לשתפו בעתיד בגלל המחלוקת עם בית"ר טוברוק, כפי שפורסמה בשבוע שעבר בוואלה! ספורט.

בפתח תקוה טוענים כי לא ידעו על ההסכם לפיו החלוץ יכול לעזוב בינואר לכל קבוצה אחרת באירופה או לחכות עד תום העונה ולעזוב גם לקבוצה ישראלית, למרות שהוא חתום על חוזה לשלוש שנים. במועדון טוענים כי אריק איזיקוביץ' סירב להיפגש עימם וכעת לא ברור כיצד המחלוקת תיפתר. גורם בהפועל פתח תקוה אמר הערב: "לא ידענו שחתמנו על הסכם כזה. אנחנו המומים. ננסה להגיע להסדר עם טוברוק".

כך או כך, ההערכה היא שביטון יפתח מול מכבי חיפה ביום ראשון, זאת על רקע פסק דין תקדימי הקובע כי אם לא ישותף על רקע סכסוך בנוגע לחוזה שלו, הוא יוכל להשתחרר מיידית מהפועל פתח תקוה ובמקרה כזה יוכל לעבור לקבוצה אחרת ללא פיצוי. ביטון הוא השחקן היחיד שכבש לזכות פתח תקוה העונה.

ללא קשר לביטון הפצוע, הבלם גל כהן לא התאמן גם הבוקר עם הקבוצה ויחמיץ אף הוא את משחק הדרבי. עמנואל מתיאס הוא אחת האופציות של המאמן בעמדת הבלם. השוער וויליאם אמאמו שוב נעדר מהאימון ולא מסוגל להתאמן. נעים מתכוון לזמן בתקופה הקרובה שחקנים חופשיים למבחנים.

גם היום התאמנו המגנים יגאל אנטבי ודודי פדלון והקשר דניאל היידמן. נעים מתכוון לצרף שחקן אחד, לכל היותר, מכל אותם נבחנים שיגיעו בקרוב. היידמן שיחק בשתי קדנציות בפתח תקוה בין השנים 2005-2008 ובעבר תוקפד לא פעם גם כמגן ימני ונראה, על פניו, כי מדובר באלטרנטיבה למתיאס, במקרה שיעזוב.

הקשר ישראל זגורי הודיע למאמן כי הוא סובל ממתיחה קלה ולכן הוא לא יפתח בהרכב. דניאל היידמן ויגאל אנטבי שנבחנים עשויים לפתוח בהרכב וימשיכו להיבחן בימים הקרובים. דודי פדלון יטול אף הוא חלק במשחק וייכנס כנראה במחצית.

הרכב משוער: שניר דורי; דניאל היידמן, עמנואל מתיאס, דניאל אדו, יגאל אנטבי; ג'ונתן אסוס, רפי דהן, ג'וניור ויסה, גיא צרפתי, גיא דיין (אלון תורג'מן); אוהד קדוסי.

עדכון ראשון: 9:44
עדכון אחרון: 22:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully