וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות דוח השיפוט, סכנין לא תועמד לדין

26.10.2010 / 13:21

אלון יפת ציין שהקהל צעק: "אללה הוא אכבר" לפני ההמנון, תובע ההתאחדות החליט שזו לא סיבה מספקת לשפוט את הקבוצה

חרף העליהום המוצדק נגד הצעקות הגזעניות של אוהדי בית"ר ירושלים אמש (שני), במהלך המשחק מול בני סכנין (0:0) במסגרת המשחק שנעל את המחזור השביעי בליגת העל, מתברר כי גם אוהדי סכנין תרמו לחימום האווירה לא פחות.

שופט המשחק אלון יפת ציין בדוח שהגיש להתאחדות כי שניות ספורות לפני שירת ההמנון, המנוגן דרך קבע באצטדיון טדי, אוהדי סכנין קראו קריאות: "אללה הוא אכבר". עם זאת, תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא, משום מה, בחר לא להעמיד את הקבוצה לדין כיוון שלא ראה סיבה מוצדקת לעשות כן. "עיינתי בדוח השיפוט, המשקיף והמשטרה ולטעמי לא הייתה סיבה להעמיד את סכנין לדין", פסק אבן עזרא. "הדברים מופיעים רק בדוח השיפוט, וכפי שאני מבין את הדברים ואת פירוש הקריאה אין זאת סיבה להעמיד את סכנין לדין".

מאידך, יש לציין כי בהתאחדות החליטו להעמיד את בית"ר ירושלים לדין משמעתי בגין קריאות גזעניות. "חשוב לציין כי בשלושת הדוחות הדברים חופפים לגבי אוהדי בית"ר", הסביר אבן עזרא את ההחלטה להעמיד את המועדון הירושלמי לדין.

בסכנין הגיבו לדוח השיפוט של אלון יפת: "לא כתוב בשום מקום בעולם שאסור להגיד אללה הוא אכבר", הגיב דובר המועדון מונדר חלאיילה, "אולם אני מסכים שבסיטואציה הנוכחית המשמעות מעלה אסוציאציות אחרות, הרי ברור שהתנהגות של 30 אוהדים הייתה מכוונת כתגובה לקהל שיושב מול. אין לראות זאת כעניין קולקטיבי". לגבי הקריאות של אוהדי בית"ר הוסיף חלאיילה: "שימשיכו לצערי לזרוע רוע". מעבר לכך, מהנהלת סכנין נמסר כי הם היו מאוד מרוצים מהיחס והאירוח של אנשי בית"ר והתייחסות המשטרה אל הקבוצה.

השער של מאיר כהן כל עוד ירצה לעמוד שם

בצד המקצועי, בסכנין היו מאוד מרוצים מהתיקו ומהנקודה. השוער מאיר כהן קיבל שבחים על הופעתו, ובקבוצה אמרו שכל עוד כהן ירצה לשחק הוא יישאר השוער.

בהנהלה מתלבטים קשות כיצד לשחרר את החלוץ הרומני כריסטיאן דנלאקי. החלוץ מחזיק בחוזה עד תום העונה ומכיוון שדורש את כל חוזהו, סכנין כרגע אינה יכולה לשחררו ולהביא חלוץ זר על חשבונו.

הצעיר עובדה זבידאת ימשיך לקבל קרדיט בהרכב כל עוד לא יובא חלוץ אחר לקבוצה. הקשר יניב לוזון, שאינו מרוצה ממעמדו בסכנין, יבקש כנראה לעזוב בינואר לקבוצה אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully