וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דריו פרננדז לדין משמעתי

26.10.2010 / 15:41

הקשר איחר לאסיפה ועשוי לספוג קנס כספי. בעקבות הקריאות הגזעניות, הקבוצה תועמד לדין. מחמאות להרוש ומישאלוב

מגד גוזני

צילום וידאו: גדעון צנטנר
עריכת וידאו: יותם בן דוד

בית"ר ירושלים הציגה אמש (שני) את אחד המשחקים החלשים שלה העונה ובכלל בשנים האחרונות. הצהובים-שחורים נפרדו מבני סכנין בתיקו 0:0 במסגרת המחזור השביעי בליגת העל ונותרו במקום ה-13 עם חמש נקודות בלבד, בעוד היריבה צברה בסך הכל את הנקודה השנייה שלה ועלתה למקום ה-15. אם לשתי הקבוצות יש יומרות לברוח ממאבקי התחתית ולא להילחם על הישרדות עד תום העונה, הן יהיו חייבות להיראות הרבה יותר טוב מאיך שנראו.

היום (שלישי), נודע כי הקשר דריו פרננדז איחר ב-10 דקות אתמול לאסיפת הקבוצה לפני המשחק נגד בני סכנין (0:0) וביום חמישי יועמד לדין משמעתי במסגרת המועדון. הקשר צפוי לספוג קנס כספי או קנס על תנאי. למרות עבירת המשמעת, פרננדז נכלל בסגל ואף שותף כמחליף במהלך המחצית השנייה.

שופט המשחק אלון יפת ציין בדוח השיפוט שלו כי אוהדי בית"ר קראו קריאות גזעניות. בעקבות כך הקבוצה תעמוד לדין, כשבאותו מעמד ייערך הדיון גם בגין התפרעות אוהדי בית"ר במשחק בשבוע שעבר נגד בני יהודה, שתעמוד גם היא לדין בגלל התפרעות אוהדיה. הדיון יתקיים ביום חמישי בשעה 16:00.

ההערכה היא כי בית"ר צפויה לקבל עונש רדיוס ללא קהל במשחק הבית נגד הפועל פתח תקוה, שישלים למעשה שני משחקי רדיוס רצופים ללא קהל עבור בית"ר. זאת מאחר והקבוצה תתארח בשבת הקרובה באשדוד, שגם נענשה בעונש דומה, כזכור לאחר התקרית עם הקוון אורן בורנשטיין במשחק נגד הפועל באר שבע.

"רק שזה לא יקרה לנו. גם ככה המצב הכלכלי שלנו לא קל, משחק רדיוס יכול להרוס את האפשרות לחיזוק בינואר", אמר גורם במועדון על האפשרות לקבל עונש משחק ללא קהל. "אין מה לעשות עם זה, כמה שמדברים ומנסים הדברים האלה לא משתנים וגורמים לקבוצה נזק בל יתואר".

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
האם בית הדין יעניש את הקהל של בית"ר עם משחק ללא קהל? אוהדי בית"ר ירושלים/מגד גוזני

"לשחקנים מאוד אכפת"

מעבר לכך, שחקני בית"ר נראו שפופים מאוד עם יציאתם מחדר ההלבשה בסיום המשחק החלש. למרות שהקבוצה צברה 5 נקודות מ-7 משחקים והחבל על צווארו של אורי מלמיליאן מתהדק מצד יושבי היציע, דווקא השחקנים מרגישים כי מה שקורה במגרש לא משקף את מה שקורה באימונים ושזהו רק עניין של זמן עד שהקבוצה תחבר רצף של ניצחונות ותעלה על דרך המלך.

"יכול להיות", אמר שחקן בקבוצה, "שהקהל לא איתנו וחושב שאין לנו כבוד, שהתקשורת תזלזל בנו וכולם ילכלכו עלינו, אבל אני אומר באחריות מלאה שאנחנו קבוצה טובה, אנחנו מתאמנים קשה ונראים טוב באימונים אבל ישנה בעיה גדולה של החיבור שעדיין אין לנו, מספר שחקנים שעדיין לא נכנסו לכושר והכי חשוב - להתמודד עם הלחץ כי זה מה שהכריע אותנו אתמול.

"שמעתי את איציק זוהר אומר שהשחקנים לא טובים ועוד כל מיני שטויות שצריך לעשות שינויים ומהר ואני מתפלא עליו, כי אם הוא היה קצת מכיר מה הולך כאן אז הדבר שאנחנו צריכים יותר מהכל זה שקט ויציבות וללא הרבה שינויים. אני יכול לומר בביטחון שגם השחקנים שנחשבים מתוסכלים הרגישו מאוד אכפתיים ורצו שהקבוצה תנצח וזה אומר הכל על האחדות שלנו והעובדה שאנחנו מאמינים בנו ובקבוצה".

"השחקנים יכולים ללמוד הרבה מהגישה של מישאלוב"

בקבוצה דווקא החמיאו לשוער אריאל הרוש ולבלם משה מישאלוב. את הרוש שיבחו בעיקר בעקבות השבוע הלא קל שעבר עם לא מעט ביקורת וסימני שאלה סביב יכולותיו. "הוא סתם הרבה פיות", אמרו בקבוצה על הרוש. "הרגו אותו, עשו כותרות שהוא מקבל גולים כמו בשכונה ואי אפשר עם שוער כזה מצד גורמים אינטרסנטיים אבל הוא שם הכל בצד ועלה להוכיח שהוא ראוי לכותרת "היורש של דודו אוואט", כפי שעשיתם עליו בכתבה שלכם אמש בוואלה! ספורט".

לגבי מישאלוב אמרו: "אולי אין לו מהירות של בלם ואולי הוא בכלל לא בלם, אבל אפשר היה לראות כמה דברים טובים יוצאים משחקן שיורק דם ונותן את הנשמה על המגרש. אם שואלים אותי, גם אם יביאו בלם אחר צריך למצוא לו מקום בהרכב כי לשחקנים יש הרבה מה ללמוד מהגישה שלו".

עדכון ראשון: 26/10 7:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully