וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי מלמיליאן: "אני לא בלחץ"

25.10.2010 / 22:58

מאמן בית"ר ירושלים לא נבהל מה-0:0 עם סכנין. הרוש: "נהיה בחלק העליון של הטבלה". דראפיץ': "יש לי שקט במועדון"

מגד גוזני

צילום וידאו: גדעון צנטנר
עריכת וידאו: יותם בן דוד

בית"ר ירושלים הציגה הערב (שני) את אחד המשחקים החלשים שלה העונה ובכלל בשנים האחרונות. הצהובים-שחורים נפרדו מבני סכנין בתיקו 0:0 במסגרת המחזור השביעי בליגת העל ונותרו במקום ה-13 עם חמש נקודות בלבד, בעוד היריבה צברה בסך הכל את הנקודה השנייה שלה ועלתה למקום ה-15. אם לשתי הקבוצות יש יומרות לברוח ממאבקי התחתית ולא להילחם על הישרדות עד תום העונה, הן יהיו חייבות להיראות הרבה יותר טוב מאיך שנראו היום.

גאידמק: "הכל תחת שליטה"

מאמן בית"ר אורי מלמיליאן ניסה להסביר את היכולת האומללה בסיום: "הגענו למצבים שלנו אבל השחקנים שלנו היו בלחץ. אמרתי לשחקנים שלי: אתם מגיעים מול השוער, תנו פס. היינו בלחץ, הם סגרו את המשחק, וכשאתה לא מבקיע אתה לא משחק טוב. כדורגל זה עונה שלמה ולא משחק או שניים. יש לי את הביקורת העצמית. אם היינו נותנים גול ב-15 דקות הראשונות היה משחק. לא הבקענו והיה לחץ".

המאמן דיבר גם על עתיד הקבוצה: "אני מקווה שיהיה יותר טוב. בעשרים דקות האחרונות היו חמישה מצבים חלומיים. הגענו למצבים אבל לא הצלחנו להבקיע. אני לא בלחץ, את הנקודות סופרים בסוף העונה, וככה גם השחקנים שלי צריכים לחשוב. המטרה היא לשחק טוב יותר ולנצח. מאמן לא יכול להיות מאמן אם הוא לא ישמע את הקריאות האלו. אם לא נבקיע, לא ננצח. יש מחשבות על חיזוק".

שוער בית"ר אריאל הרוש הוסיף: "סכנין היא קבוצה מצויינת. אנחנו קבוצת צמרת, לא תחתית. אני מאמין שאם יתחבר לנו נעלה עם יותר ביטחון ונרצה יותר, דברים ייראו אחרת ונהיה בחלק העליון של הטבלה".

הבעלים של בית"ר ארקדי גאידמק אמר: "האנשים בקבוצה צריכים לחשוב איך לשחק טוב יותר. הבעלות היא תמיד אותה בעלות, והכל תחת שליטה. אולי ניתן שיתוף פעולה עם האוהדים, שיהיה להם חלק בקבוצה".

לאחר המשחק נעצרו שני אוהדים של בית"ר ירושלים. על פי החשד, השניים קראו קריאות גזעניות ויידו אבנים לעבר אוהדי קבוצת בני סכנין. לדברי המשטרה, לאחר המעצר נוצרה במקום התקהלות של אוהדי בית"ר ירושלים, אך השוטרים פיזרו אותה.

כהן: "שלטנו במשחק"

מאמן סכנין סלובודאן דראפיץ' התייחס למשחק: "הקבוצה לא נראתה טוב. רצינו היום לצאת למתפרצות, עדיין אין לנו את הביטחון ורצינו את הנקודות היום. יש לי שקט במועדון. היה הרבה בלאגן סביב הקבוצה, אין באימונים חברי הנהלה. אנחנו צריכים קצת נקודות כדי להתקדם הלאה ולשחק כדורגל יותר טוב. ראו שיש לנו שחקנים טובים היום. אני רוצה קבוצה שתשחק כדורגל ואני מקווה שעם הנקודות יגיעו משחקים טובים. אני מקווה שנתחזק, ואם נוסיף מהירות אנחנו יכולים להיראות יותר טוב".

מאיר כהן: "אני עובד מאוד קשה כל השבוע. היינו חייבים לעצור את המפולת ולהגיע לטדי ולקחת נקודות. לא שיחקנו כדורגל גדול אבל לקחנו נקודה חשובה. באנו עם תכנון משחק טוב, אבל לא נהיה חזירים. בית"ר הגיעו לכמה מצבים, שלטו במשחק. כמעט עקצנו אותם אבל אני שמח על הנקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully