וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מכבי נתניה: ככה זה באמצע

בין ליגת האלופות לליגה, האדומים יעלו עם המחליפים בגביע הטוטו (18:45, 5+ לייב). נתניה ללא קפוראלה וסבע

48 שעות בלבד לאחר ניצחון הליגה הדחוק והדרמטי 1:2 על מכבי פתח תקוה, תפגוש הערב (שלישי, 18:45, 5+ לייב) הפועל תל אביב את מכבי נתניה באצטדיון רמת גן במסגרת בית ג' של גביע הטוטו. האדומים הפסידו שלושה משחקים במפעל, כולל לנתניה בעימות הקודם בין הקבוצות, אך בעיצומם של המאבקים בליגה ובליגת האלופות, ברור כי גביע הטוטו לא נמצא בראש מעייניהם.

אלי גוטמן החליט לתת לשחקניו הבכירים יומיים מנוחה לקראת שני המשחקים מול הפועל באר שבע ושאלקה בשבוע הבא. בשל כך תעלה הפועל תל אביב עם השחקנים הצעירים של המועדון בתוספת גל שיש, ביוואן פרנסמן, דני בונדר, יוסי שבחון, בן סהר וסלים טועמה, כשאת הספסל יאיישו שחקני נוער של המועדון. הפועל, שאיבדה את הסיכויים להעפיל לשלב הבא, לא ממש 'מתלהבת' בלשון המעטה מהמשחק מכיוון שהוא די תוקע את הכנות לקראת המשחקים הבאים.

קשר הקבוצה סלים טועמה ישתתף בתחרות בעיטות חופשיות יוקרתית בלאס וגאס, לצד שמות אירופים גדולים כגון דייויד בקהאם, אלסנדרו דל פיירו, לאונל מסי ואחרים. המנצח בתחרות יזכה במיליון דולר.

הרכב משוער: גליל בן שנן, דני בונדר, יהודה חוטה, גל שיש, רועי גורדנה, ארתור אטצזיאנוב, יוסי שבחון, סלים טועמה, ויקטור מרעי, בן סהר.

עטר: "הפעם גביע הטוטו משחק לטובתנו"

לאחר התיקו מול הפועל חיפה, מקווים בנתניה לחזור למסלול הנצחונות בגביע הטוטו, בו הם מדורגים במקום השלישי בבית ב', אפילו במשחק קשה מול הדאבליסטית הפועל תל אביב. "בדרך כלל אנחנו לא אוהבים את גביע הטוטו, ומתלוננים שהמפעל הזה מפריע לנו באמצע השבוע", הודה מאמן נתניה ראובן עטר, "אבל הפעם הוא דווקא משחק לטובתנו היות ומריאנו קפוראלה שהורחק בשבת, ירצה את ההרחקה פה במקום בליגה".

עטר ישתדל לעלות בהרכב מלא, אך יחסר, פרט לקפוראלה כמובן, את אחמד סבע שלא התאמן באופן סדיר בשבוע שעבר עקב דלקת בעינו ויקבל מנוחה. עמרי בן הרוש סובל מוירוס וגם הוא יהיה מחוץ בסגל. מי שיתפוס את מקומו של סבע הוא גאגה צ'חטיאני כשניר נחום יוסת לעמדת המגן הימני במקומו של אוראל דגני - שיפתח כבלם במקום קפוראלה המורחק. את מקומו של נחום בקישור יתפוס דלה ימפולסקי.

הרכב משוער: קרלוס אריאס, ניר נחום, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, מאור אסור, חן עזרא, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, גאגה צ'חטיאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully