וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הכדורסל של הפועל פתח תקוה חוזרת

דור בלך

25.10.2010 / 16:21

לאחר שפעילותה הופסקה בתחילת שנות התשעים, הוקמה הקבוצה מחדש בליגה ב' על ידי ארגון האוהדים. הבכורה ברביעי

לאחר כעשור וחצי של הפסקה, תחזור לפעילות ביום רביעי הקרוב (20:30, אולם סטלמך) קבוצת הכדורסל של הפועל פתח תקוה כשתארח את א.ס. רמת השרון כוכבים במסגרת המחזור השני של ליגה ב' מחוז פתח תקוה. בין אורחי הכבוד יהיו גם שחקני העבר של הקבוצה, ביניהם דוב פוחס ויו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר, גברי לוי.

הפועל פתח תקוה כדורסל, במדיה צמח גם רענן כץ, סיימה את פעילותה, בפעם השנייה בהיסטוריה, בתחילת שנות התשעים, לטובת הסדר עירוני בו מחלקת הכדורסל לגברים עברה לידי אנשי מכבי פתח תקוה ומחלקת הנשים לידי אנשי הפועל. לאחר חידוש מחלקת הכדוריד בקיץ 2009 (שהופסקה גם כן, אבל לטובת קבוצה עירונית), החזיר ביוני האחרון איגוד אוהדי הכדורגל של הפועל פתח תקוה, גם את מחלקת הכדורסל לחיים, כשאולם 'סטלמך' בעיר ישמש אולמה הביתי.

המאמן יאיר קלס, שחגג עם שחקניו ניצחון במחזור הראשון 70:72 על הפועל אריאל, אמר על שאיפות הקבוצה: "זו גאווה גדולה עבורי וכבוד רב להיות מאמן של קבוצה עם עבר מפואר ועתיד מבטיח. המטרה שלנו ושל הנהלת הקבוצה היא אחת - לעלות ליגה. ברור שאנחנו גם באים כדי לשחק וליהנות, אבל אנחנו רואים רק עלייה בעיניים אנחנו קבוצה צעירה יחסית לליגה, גם בוותק וגם בגיל השחקנים. אנו מקווים שכמו שבליגת העל הקבוצה הכי צעירה בליגה לקחה, כך אולי יקרה גם בליגה ב'. אנו מזמינים את כל האוהדים ואת תושבי פתח תקוה לבוא לדחוף ולעודד".

  • עוד באותו נושא:
  • גברי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully