וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-קרית שמונה: לוי שוב סיפסל את בנאדו

מאמן הירוקים העדיף סארי פלאח על פני הבלם הוותיק הערב (21:00, 5+ לייב), מה שעשוי להחריף את המתיחות בין הצדדים

רגע לפני משחק גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה הערב (שלישי), נראה שאריק בנאדו ומכבי חיפה בדרך לפיצוץ נוסף. למרות ההערכות שבעקבות פציעתו של שי מימון יקבל הבלם הוותיק הזדמנות נדירה לפתוח בהרכב, הודיע אלישע לוי לסארי פלאח הצעיר כי הוא זה שיפתח במרכז ההגנה הערב. כרגע לא ברור מה יהיו ההשלכות של ההחלטה, אך נראה שבמידה ובנאדו אכן לא יעלה בהרכב, ייתכן והוא בדרך לסיום דרכו המקצועית בקבוצה.

בנוסף, המאמן מחפש מחליף לפיטר מסיללה ששוחרר מהאימון אתמול יחד עם מימון, ונראה כי טאלב טואטחה שיחזור הלילה מהטורניר יפתח. גם שאדי שעבאן והקשר ערן רוזנבאום שנמצאים עם הנבחרת ויחזרו איתו אמורים להיכלל בסגל. עלי עוסמאן התבקש לנוח מספר ימים, זכר לפציעה במשחק האחרון, ולכן אייל משומר יפתח בהרכב. בחוליית הקישור, המאמן יעניק הזדמנות לאדריאן סילבה ב-11 שלו. סינטאיהו סולליק ותומר חמד צפויים אף הם לפתוח בהרכב.

יניב קטן שיחזור לכושר משחק בהדרגה לא יפתח וככל הנראה גם לא יהיה בסגל, מפני שבחיפה לא רוצים לסכן את השחקן. שחקנים נוספים שייעדרו הם אייל גולסה (ינוח עשרה ימים), עידן ורד (יעבור בדיקת סי.טי בשלישי) ומוחמד גדיר (ערך היום אימון חלקי, אמור להיות כשיר למשחק ביום ראשון מול הפועל פתח תקוה). אמיר אדרי ותום אלמדון אמורים לשחק מחצית אחת כל אחד.

החלוץ אלכסנדר זהבי ייכלל בסגל הקבוצה ואף עשוי לפתוח בהרכב. אלישע לוי לא שוחח עם השחקנים לקראת המשחק ולכן לא ברור האם זהבי יפתח או שלוי יעדיף לתפקד לצד תומר חמד את ולדימיר דבאלישווילי, שבחיפה טוענים ששער במשחק הזה יחזיר לו מעט מהביטחון שאבד לו במחזורים האחרונים. שלומי אזולאי צפוי לפתוח על הספסל.

הרכב משוער: אמיר אדרי, אייל משומר, סארי פלאח, איגנסיו קאנוטו, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי (ג'ון קולמה), אדריאן סילבה, ליאור רפאלוב, סינטאיהו סלליק, תומר חמד, ולדימיר דבאלישווילי (אלכסנדר זהבי).

אחרי יותר מחצי שנה, תומר סוויסה שב לאימונים

עירוני קרית שמונה ערכה אימון מסכם לקראת המפגש הערב מול מכבי חיפה במסגרת גביע הטוטו. המאמן רן בן שמעון צפוי לשלב בין שחקנים מההרכב הראשון לבין שחקני הספסל. השוער גיא חיימוב צפוי לקבל מנוחה כשדני עמוס הוא זה שיפתח בין הקורות. בקבוצה מאוד מרוצים מיכולתו של חיימוב, אך משתדלים למצוא זמן לתת גם לעמוס דקות ולקדם אותו בתור שחקן הבית של המועדון.

המגן אלעד גבאי ששב מפציעה צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני במקומו של ברק בכר שצפוי לקבל מנוחה בשל הרגישות ממנה סובל בברך. במרכז ההגנה יפתח הבלם הצעיר שיר צדק במקומו של יניב לביא, שכזכור קיבל כרטיס אדום בשניות הסיום של התיקו מול הפועל אשקלון בשבת. מעבר לשינויים הללו צפוי בן שמעון לעלות עם ההרכב החזק העומד לראשותו וזאת לאור החשיבות הרבה שמייחסים בקבוצה להעפלה לשלב הבא. כזכור, שלשום הגיע הבעלים איזי שרצקי לאימון הקבוצה ובין היתר הבהיר לשחקנים כי חשוב לו ביותר שהקבוצה תעפיל לשלב הבא. שרצקי כמובן מתייחס גם לפן הכלכלי ולתוספת הכספית במידה של העפלה.

בתוך כך בשורות טובות הגיעו אמש לקבוצה כאשר החלוץ תומר סוויסה שב לאימונים לאחר למעלה מחצי שנת היעדרות והחל באימוני ריצה. סוויסה היווה בורג חשוב בעליית הקבוצה ליגה בעונה שעברה והציג יכולת מצוינת, אך נפצע באחד מהאימונים לקראת תום העונה וקרע את הרצועה הצולבת. הבוקר הוא אמר: "אני שמח סוף סוף לחזור לאימונים באצטדיון ולכר הדשא. אני מקווה מאוד שאחלים במהרה ואחזור לפעילות מלאה במהירות האפשרית".

מעבר לבשורות הטובות שהגיעו מכיוונו של סוויסה, בקבוצה מרוצים מאוד מכך שעברו את רף 2,000 המנויים, כמות היסטורית במונחים של הקבוצה. מנכ"ל הקבוצה יוסי אדרי התייחס לכך ואמר: "אנו שמחים מאוד על כמות המנויים כאן השנה ועוד יותר על כמות האוהדים המגיעה למשחקי הבית של הקבוצה, כשגם במשחקי חוץ מתחילה להגיע כמות נכבדת (300 אוהדים במשחק החוץ מול הפועל חיפה). עושה רושם שישנה התעוררות מצד הקהל והשחקנים מרגישים בכך. נקווה שהדבר רק יוסיף ויגדל".

הרכב משוער: דני עמוס, אורי שטרית, סלאח חסארמה, שיר צדק, אלעד גבאי, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, אלרואי כהן, זוראן בלדובלייב.

(עדכון ראשון: 14:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully