וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל חיפה: על רצינות ומשמעת

אלי כהן מתכנן לעלות עם ההרכב החזק ביותר שלו במפגש גביע הטוטו. קאלה ואלקיים יזמינו את החיפאים לארוחה כעונש

בהפועל עכו ערכו הערב (שני) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד הפועל חיפה במסגרת גביע הטוטו, בו מדורגת הקבוצה במקום האחרון בבית א'. המאמן אלי כהן מתכוון להתייחס ברצינות למשחק מחר, בידיעה ששני ניצחונות עשויים להעביר אותו לשלב הבא. על אף העובדה שלא תורגל הערב הרכב, למעט הקשר בן בנימין שיקבל מנוחה כל שאר שחקני הסגל יעמדו לראשותו של כהן, שצפוי לפתוח בהרכב החזק שלו.

בשורות משמחות הגיעו היום לקשר מוחמד כליבאת שקיבל זימון למבחנים בנבחרת הצעירה. כליבאת קיבל שיחת טלפון ממנהל הנבחרת אלי רוזן שהזמין אותו למבחנים ביום רביעי הקרוב בכפר המכביה. "זו הזדמנות שתיתן לי פוש קדימה וכמובן יותר חשיפה שיעזרו לי להתקדם אם אוכיח את עצמי ואני מאמין שאני אעשה רושם טוב על הצוות המקצועי", אמר הקשר. ביום רביעי תקבל הקבוצה חופש ולכן כליבאת לא יפספס אף אימון לקראת משחק הליגה החשוב מול עירוני קרית שמונה בשבת. המגן ג'וני טננבוים, שסובל ממתיחה ונעדר מהסגל בשבת, עדיין אינו כשיר ולא יעמוד מחר לראשותו של אלי כהן.

הרכב משוער: דודו גורש, שמעון הרוש, גבע ברקאי, פדליס דמקאו, רועי לוי, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, אבירהים אבדול ראזק, מוחמד כליבאת, רועי דיין, ג'קו ערפאת.

בהפועל חיפה מתעסקים במשמעת

הנהלת הפועל חיפה החליטה כצפוי ששני שחקני הקבוצה, עודד אלקיים וטברטקו קאלה, יזמינו את חבריהם לארוחה כעונש על העימות ביניהם עם הירידה למחצית בשבת נגד מכבי נתניה. המועדון הודיע: "הקבוצה מאוד מגובשת מבחינה חברתית ואלו תקריות שקורות בקבוצות כדורגל. אנו מעדיפים עונשים חינוכיים כמו תרומה לקהילה או ארוחות גיבוש".

כזכור, מיד אחרי התקרית שקל המאמן ניצן שירזי להחליף את השניים, אך לבסוף הם נרגעו. יחד עם זאת, שירזי החליט לא לעבור לסדר היום על התקרית ורצה להעמידם לוועדת משמעת, אלא שהבעלים יואב כץ פסל את האפשרות הזו ואתמול הסביר: "מבחינתי דברים כאלו מראים שאכפת לשחקנים. הם בסך הכל הוציאו קצת עצבים שלהם אחד על השני וזה לא חרג מגבולות הטעם הטוב".

בחיפה אפילו לשחקנים אין ממש מושג באיזה הרכב יעלה מחר שירזי. הדבר שנראה כמעט בטוח הוא שאייל טרטצקי ואושרי רואש, אשר נעדרו מהאימון, היום לא יפתחו מחר. בהיעדרו של רואש שירזי צריך להחליט האם הוא יסכן מחר את גולן חרמון שרק חזר מפציעה. על יתר ההרכב יחליט המאמן מחר שהקבוצה תשב לאסיפה לפני המשחק.

הרכב משוער: גד עמוס, עומר ורד, סביטי ליפנייה, אור לגריסי, שרון לוי, עידן ויצמן, רן אבוקרט, גל אראל, הישאם כיוואן, אמיר אבו ניל, ניקולה גרוביישיץ'.

(עדכון ראשון: 12:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully