וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר עשוי לצאת לאירופה בכל זאת בינואר

25.10.2010 / 12:28

סוכניו של חלוץ הפועל ת"א מאמינים שזה הזמן הנכון למכור אותו. שחקן: "הניצחון הרגיע אותנו". בונדר ישוב לתמונת ההרכב

חרף היכולת הלא משכנעת שהציגה אמש (ראשון) הפועל תל אביב בניצחון 1:2 על מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל, בקבוצה האדומה פתחו את הבוקר עם חיוך רחב על הפנים לאחר שסימנו וי על מוקש גדול. בקבוצה שמחים על האופי שהציגה הקבוצה עם החזרה מפיגור והניצחון בדקה ה-90 משער בבעיטה חופשית של סלים טועמה.

"הניצחון הזה היה חשוב לנו כדי להרגיע את המערכת", אמד אחד השחקנים הבוקר. "יש עייפות גדולה אצל השחקנים, הרגשנו את זה על המגרש אבל אנחנו שמחים שיצאנו בסופו של דבר עם הנקודות וחזרנו לצמרת הגבוהה. אנחנו מקווים שלקראת הפועל באר שבע והמשחק נגד שאלקה ביום שלישי בשבוע הבא נגיע רעננים יותר".

שכטר רוצה לשוב למגרשים מהר לא רק למען הקבוצה

מעבר לשמחת הניצחון, בהפועל קיים חשש לגבי החלוץ איתי שכטר שעלול להיות מושבת למספר שבועות. האדומים מקווים ששכטר סובל רק ממתיחה ולא מקרע בשריר הירך האחורי, החלוץ אמור לעבור בדיקת MRI בימים הקרובים כדי לגלות את חומרת הפציעה. בכל אופן, החלוץ עצמו יעשה מאמצים גדולים לשחק נגד שאלקה, לא רק כדי לעזור לקבוצה אלא בשל עתידו המקצועי.

למרות ששכטר הצהיר מספר פעמים בעבר שהוא רוצה לסיים את העונה הנוכחית בקבוצה האדומה, הרי שבסביבתו מבינים כי לאור היכולת המצוינת שהוא מפגין וההתעניינות הגוברת מצידן של קבוצות אנגליות, יהיה נכון למכור אותו כבר במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר.

סוכניו של השחקן ביררו האם שכטר יוכל לקבל אשרת עבודה באנגליה, זאת למרות שחסרים לו מספר משחקים בנבחרת ישראל. לפי הקריטריונים של הליגה האנגלית לשחקן אמורים להיות 75 אחוז הופעות מסך משחקי הנבחרת בשנתיים האחרונות. עם זאת, העובדה שהוא היה פצוע בשניים ממשחקי הנבחרת גורמת לכך שהוא יוכל לקבל את אשרת העבודה. על פי סוכניו של שכטר, חסרה לו הופעה אחת בלבד ולפי מקרה דקל קינן, הם מאמינים כי אם תגיע הצעה מקבוצה אנגלית הם יצליחו להנפיק לשכטר רשיון עבודה.

בכל מקרה, שכטר עצמו לא מחזיק בהצעה קונקרטית וקבוצות כמו טוטנהאם, ווסטהאם ואברטון ימשיכו לעקוב אחר החלוץ, בעיקר במשחקיה של הפועל תל אביב בליגת האלופות.

קנדה נראה מתוסכל ועצבני בסיום המשחק נגד מכבי פ"ת

בנוסף לסימן השאלה על מעבר של שכטר בינואר, מי שנראה שיישאר בכל זאת בקבוצה ולא יעזוב הוא הבלם ביוואן פרנסמן. בקבוצה מאמינים כי הבלם ישוב להציג את היכולת שאפיינה אותה במכבי נתניה בעונה שעברה.

במקרה שפרנסמן יישאר, יהודה חוטה יבקש כנראה לעזוב. כמו פרסנמן, גם דני בונדר ישוב לתמונת ההרכב לאחר שעמרי קנדה שוב הציג יכולת לא טובה. אגב, קנדה ודגלאס דה סילבה התווכחו אמש על כר הדשא לאחר אחד המהלכים שכמעט והביא לשער יתרון ששל מכבי פתח תקוה. בקבוצה סבורים שבשל כך נראה המגן הימני מתוסכל ועצבני בסיום המשחק.

שחקני הקבוצה הבכירים יקבלו יומיים מנוחה מהצוות המקצועי, כאשר מחר, במסגרת המחזור החמישי של גביע הטוטו מול מכבי נתניה (שלישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5 + לייב), צפויים השחקנים הצעירים של הקבוצה כמו יהודה חוטה, רועי גורדנה, ארתור אטיציאנוב, לקבל דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully