וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - מכבי נתניה: אקסיות לכל הרוחות

דור בלך

29.10.2010 / 14:12

בנתניה חוששים מעודף מוטיבצייה של גואטה, גזל וטגה, שגדלו בקבוצה ויפגשו אותה בשבת. שחקן באשקלון: "נתאמץ בשבילם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

אקסים רבים יהיו מחר על כר הדשא באשקלון. רביד גזל, אמיה טגה ושניר גואטה העבירו את רוב הקריירה שלהם במדים הצהובים של נתניה ושיחקו במדיה עד העונה, כשגם הכוכב הגדול של אשקלון ערן לוי שיחק במדי היהלומים. מהצד השני טל מעבי וניר נחום היו שותפים למסע המופלא של אשקלון אל גמר גביע המדינה ב-2006, כשהאחרון אפילו כבש את שער היתרון מול הפועל תל אביב במשחק על התואר. קובי דג'אני שיחק כחצי עונה אשתקד באשקלון והיה מהגורמים המכריעים בעלייתה לליגת העל.

מפתחות והכנות

הפועל אשקלון:

מעבר להכנות הרגילות למשחק, בהפועל אשקלון נאלצו לעבוד גם על הצד המנטלי ולנסות לתעל את הרגשות המעורבים של רביד גזל, אמיה טגה, ושניר גואטה לקראת המפגש עם האקסית למקומות חיוביים. "ברור שכולנו נתאמץ גם בשבילם", סיפר שחקן בקבוצה, "אבל מעבר לכך אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, וכמו שעצרנו את הפועל חיפה שהיו הפתעת העונה עד אלינו, נעשה את זה גם לנתניה". קובי מוסא ששב מפציעה צפוי להיות כשיר ולחזור להרכב הקבוצה, כמו גם חנן פדידה, שימתין על הספסל.

מכבי נתניה:

הנושא העיקרי בנתניה כמובן הוא עניין האקסים, כשהפחד הגדול הוא מעודף מוטיבציה מצד שלושת ה"נתנייתים" בהרכב של אשקלון. ראובן עטר הסביר לשחקניו כי אשקלון מגיעים למשחק במלוא המוטיבציה, וכי כמוהם גם הם הפתיעו לטובה, ולכן הוא לא מוכן לקבל זלזול מצד שחקניו. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להרים את האף", גער עטר בשחקנים. "הגענו לאן שהגענו רק בזכות עבודה קשה ומחויבות, ומי שלא ימשיך בקו הזה לא יהיה כאן". עטר, שסיפר לקראת המשחק כי "ערן לוי הוא בעיה גדולה שקשה להתמודד איתה, אבל חכו למשחק ותראו מה נעשה", ביקש משחקניו להימנע ככל האפשר מביצוע עבירות בטווח של 30 מטרים מהשער. המאמן ימשיך עם אותו הרכב שסיים בתיקו מול הפועל חיפה.

יעמדו למבחן

הפועל אשקלון: רביד גזל

במפגש הטעון מול האקסית ומול המאמן שויתר עליו בפעם השנייה, ולאחר שהרבה מים עכורים עברו בין השניים, הקשר יגיע במוטיבציה עודפת שעלולה לעיתים להוביל גם לתוצאות רעות. אם יצליח לנתב את הרצון הרב להוכיח לעטר כי הוא טעה למקומות הנכונים וימשיך ביכולת הטובה וביציבות המאפיינת אותו, יצליח כנראה גם להביא ניצחון חשוב להפועל אשקלון, ולעקוף את האקסית בטבלה.

מכבי נתניה: מאור אסור

כשמכבי נתניה תאלץ לרכז את מירב היכולת ההגנתית שלה בלסגור את ערן לוי, יאלץ הקשר המוכשר להתמודד עם סיטואציה בעייתית. קובי דג'אני, שמנווט את הקבוצה, יאלץ להשקיע יותר בהגנה, מה שישאיר את המפתחות בידי אסור לבדו. בנוסף, אם דג'אני יתקשה, כמו מרבית הליגה, להתמודד עם ערן לוי, יאלץ גם לתרום הגנתית בעצמו. השאלה הגדולה היא כיצד זה ישפיע על משחק ההתקפה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים:

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, קובי מוסא, יניב אלול, דרקו לובריץ', אדיר טובול, אמייה טגה, זוראב מנטשאשווילי, רביד גזל, ערן לוי , עוסמן באשירו, אריק גאוו.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, מריאנו קאפורלה, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, חן עזרא, מאור אסור, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully