וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - קרית שמונה: שלא נאבד את המומנטום

הדס גרינברג

29.10.2010 / 14:19

האורחת מוליכה את הטבלה, אבל עכו בכושר מצוין וצברה 7 נקודות מ-9 האחרונות. עמאשה חוזר להרכב של בן שמעון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

קרית שמונה ועכו כבר נפגשו העונה במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו ואז ניצחו רן בן שמעוו ושחקניו. למרות ההפסד הזה, בהפועל עכו יכולים להתנחם בעובדה שבליגה הם נחלו הפסד ביתי אחד מתחילת העונה, במחזור הראשון נגד אשדוד, ומאז השיגו שני ניצחונות ביתיים ותיקו. קרית שמונה לעומת זאת, לא תרתע מהמאזן הזה מכיוון שלה מאזן טוב במשחקי חוץ העונה: שני ניצחונות ותיקו, כאשר היא גם כבשה מחוץ לקריה 10 מתוך 18 שערי הזכות שלה. יחס השערים של עכו במשחקי הבית שלה העונה עומד על 6:8.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אחרי הניצחון המרשים 1:3 על בני יהודה במחזור הקודם, שכלל גם חזרה מפיגור, בהפועל עכו מקווים להמשיך בקו העלייה של שלושת המחזורים האחרונים בהם הם אספו 7 נקודות מ-9 אפשריות. באימון המסכם הקרין היום אלי כהן לשחקניו קטעי וידאו של מוליכת הטבלה ואמר להם: "קרית שמונה היא קבוצה מסודרת ומאומנת ולא במקרה הם נמצאים איפה שהם נמצאים". המאמן שם דגשים בפני שחקניו על משחק האגפים של היריבה ועל היציאה המהירה שלהם להתקפות, וגם ביקש להיזהר מכדורי עומק לכיוונו של וויאם עמאשה. כמו כן, המאמן ביקש משחקניו ללחוץ את שחקני קרית שמונה בעיקר בחצי המגרש שלהם וכן לנסות לצאת מתפרצות מהירות כדי לתפוס את היריבה עם פחות שחקנים בחלק האחורי. עכו תחסר מחר את גבע ברקאי, שגם היום לא הצליח להתאמן.

עירוני קרית שמונה:

אחרי התיקו נגד אשקלון במחזור האחרון, בקרית שמונה רוצים לשוב למסלול הניצחונות כאשר שלוש נקודות יבטיחו לקבוצה הישארות במקום הראשון לפחות שבוע נוסף. מאמן הקבוצה רן בן שמעון הבהיר לשחקניו כי הם כנראה יאלצו לוותר על הנעת הכדור הסבלנית והמוכרת שלהם וזאת בגלל המשטח הלא טוב באצטדיון גרין. כמו אתמול, בן שמעון לא תירגל הרכב פותח. האם הוא מתכנן הפתעות?

הקפטן יניב לביא שהורחק במפגש מול אשקלון וריצה את העונש במהלך השבוע בגביע הטוטו, יפתח במרכז ההגנה לצידו של סאלח חסארמה. מלך שערי הליגה, וויאם עמאשה, ערך אימון מלא אחרי שהתאושש ממתיחה שהותירה אותו על הספסל בשבוע שעבר, ומחר הוא יחזור להרכב.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: ניקולאס פלצ'וק

הארגנטינאי הגיע בקיץ והציג ניצוצות של כישרון בתחילת העונה, אבל לאחרונה חלה ירידה בכושרו. המשחק מול מוליכת הטבלה יהווה הזדמנות טובה עבורו להוכיח את עצמו מחדש לפני שיראה בעיקר את ספסל המחליפים.

עירוני קרית שמונה: קיילב אקוונוגו

הגיע לקבוצה ימים ספורים לפני הניצחון המוחץ על הפועל תל אביב, בו נכנס כמחליף ובישל לוויאם עמאשה. אלא שמאז הוא לא סיפק את הסחורה ומחר יאלץ להוכיח לרן בן שמעון שחולצת ההרכב אותה קיבל לראשונה במחזור האחרון, הולמת את מידותיו וכי הוא מתאים גם לרמות של ליגת העל, אליה הגיע מהליגה הלאומית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שמעון הרוש, פידליס דמקאו, איציק כהן, רן קוז'וך, בן בנימין, איברהים עבדול ראזק, מהראן ראדי, ניקולאס פלצ'וק, רועי דיין, ג'קו עראפת

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו, אלרואי כהן, וויאם עמאשה (קיילב אוקוונוגו)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully