וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הפועל ב"ש: אבוטבול וידין בספק

האחד חולה, השני פצוע ונטש את האימון המסכם. דה סילבה עשוי לפתוח בקישור האחורי. קלינגר: "לא רוצים לשנות את המגמה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

את הנתון הסטטיסטי הבא הפועל באר שבע מאוד ישמחו לשמוע: הם אמנם לא ניצחו את יריבתם התל אביבית בחוץ כבר 17 שנים, אך המשחק האחרון שבו ניצחו הדרומיים בגוש דן היה במחזור השלישי בעונת 93/94 אז, בדיוק כמו מחר, המשחק התקיים באצטדיון רמת גן.

למרות העובדה הזו בהפועל מאוד אוהבים את המשחקים מול באר שבע והם ניצחו את יריבתם מחר בחמשת המפגשים האחרונים בליגה. ב-15 השנים האחרונות עומד המאזן בין השתיים על 15 ניצחונות של הפועל תל אביב, 3 תוצאות תיקו ו-3 ניצחונות בלבד של באר שבע, כשיחס השערים הוא 14:35 לטובת האדומים ממתחם חודורוב.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

הקבוצה ערכה היום (שישי) את האימון המסכם וגילתה שמצבת הפצועים שלה מתרחבת בצורה מדאיגה. מלבד היעדרותו של איתי שכטר, שנפצע במשחק הניצחון על מכבי פתח תקה ביום ראשון האחרון, וזו של הקשר הצרפתי רומן רוקי, שמטופל במולדתו, נראה שגם אביחי ידין ושי אבוטבול נמצאים בספק גדול למשחקה של הקבוצה מחר נגד הפועל באר שבע.

ידין סוחב מזה מספר שבועות פציעה בקרסול והיום לא הצליח לסיים את האימון בגלל כאבים. הצרות במרכז המגרש כאמור נמשכות עם אבוטבול החולה, שאף הוא בספק למשחק מחר. במידה שהשניים ייעדרו, גוטמן ייאלץ למצוא פתרון יצירתי בקישור האחורי של הקבוצה ובסיום האימון תירגל את דגלאס דה סילבה כקשר אחורי לצידו של ערן זהבי, כשביוואן פרנסמן תפס את מקומו של הברזילאי במרכז ההגנה. מעבר לכך, דני בונדר וסלים טועמה שוב תורגלו בהרכב והם יפתחו מחר.

בנושא אחר: הסוכן רונן קצב שוקל לפתוח בהליך בוררות כנגד האדומים מאחר שטענתו המועדון חייב לו 200 אלף יורו ממספר עסקאות שנחתמו לאחרונה עם שחקנים אותם הוא מייצג- איתי שכטר, גילי ורמוט, אביחי ידין, דגלאס דה סילבה, בן סהר, ביברס נאתכו וטוטו תמוז. גם שכטר עצמו עשוי לפנות להתאחדות להליך בוררות אם הפועל תציב עליו תג הגבוה משני מיליון יורו. לחלוץ נודע כי הפועל מתכוונת לבקש כחמישה מיליון יורו עבורו, סכום שעלול לטרפד את העברתו לליגה בכירה. אם אכן האדומים יקבעו סכום שכזה כפי שמוסכם בחוזהו, שכטר עלול להישאר עוד עונה לפחות בהפועל דבר בו החלוץ לא מעוניין ולכן הוא יפנה להליך בוררות, שם יקבע תג מחירו.


הפועל באר שבע:

ניר קלינגר מודאג מהפציעות של שני הפורטוגלים שלו. החלוץ ברנרדו ואשקונסלוס לא יהיה בסגל בגלל פציעה, בעוד רירקדו פרננדש צפוי לעבור מבחן כשירות לפני המשחק. למאמן יש כבר אלטרנטיבה: ליאור אסולין יפתח בחוד, ג'יימס ביסו וסיראז' נאסר נמצאים בכוננות במידה ופרננדש יודיע שהוא לא מסוגל לשחק. אוהד כהן התאמן עם הקבוצה כרגיל ומסוגל לפתוח, אבל אורי מכלוף התבקש להיות בכוננות במידה ויחול שינוי מפתיע.

בכל מקרה, קלינגר אמור לעלות בשיטה הקבועה שלו עם חלוץ אחד. התלבטות נוספת של המאמן היא האם לפתוח עם עודד גביש במקום אביתר אילוז ולהסיט את אבי יחיאל ימינה. קלינגר שלא תרגל אתמול הרכב בגלל שערך אימון שחרור, אמר: "הפועל תל אביב זאת משוכה גבוהה מאוד וזה משחק חוץ קשה. אנחנו לא רוצים לשנות את המגמה שלנו. ננסה לייצר תבנית משחק טובה ונקווה שיתפתח משחק טוב. כמובן שנכוון את עצמנו מבחינה טקטית".

יעמוד למבחן

הפועל תל אביב: בן סהר

בשל חסרונו של שכטר מחר והחשיבות של החלוץ לקבוצה, הנטל בהתקפה יעבור לסהר. בפעם שעברה ששכטר לא שיחק, נגד הפועל עכו, סהר הפגין יכולת ירודה ומחר הוא ינסה להראות שהמקום בהרכב מגיע לו ושהספדתו כהבטחה לא ממושת, הייתה מוקדמת מדי.

הפועל באר שבע: עודד גביש

ניר קלינגר מאוד רצה לצרף את הבלם ששיחק במכבי הרצליה. הוא אפילו מצא קווי הקבלה בין צורת המשחק שלו לזאת של דקל קינן. בתחילת העונה הבלם נתן הרגשה כאילו מדובר בשחקן דומיננטי בהרכב, אבל ההגעה של אבי יחיאל הוכיחה שקלינגר מצא בו הרבה פוטנציאל, אבל עדיין לא למד לסמוך עליו. ההתלבטות השבועית בנוגע למרכז ההגנה וימינה, מלמדת על תהליך ההתבגרות שעובר השחקן הצעיר בניסיון להפוך עד תום העונה לשחקן הרכב קבוע. ברגע שהוא יתייצב, וזה כנראה יקרה בסופו של תהליך, יחיאל וסוארס יוכלו להיות רגועים יותר. אם הוא יפתח מחר, הוא יצטרף להידבק לטוטו תמוז.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין (ביוואן פרנסמן), ערן זהבי, סלים טועמה, גילי ורמוט, בן סהר, טוטו תמוז.

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אבי יחיאל, עודד גביש (אביתר אילוז), וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה; ליאור ז'אן, ג'יימס ביסו (סיראז' נאסר), ריקרדו פרננדש (ג'יימס ביסו), דוד רביבו, מאור מליקסון; ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully