וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרדה הושעה ממכבי פתח תקוה

25.10.2010 / 10:04

המנהל איציק לוזון הודיע לשחקן: "אל תגיע יותר לאימונים, עד שאחליט". גנון: "שמעתי את גוטמן אומר לשחקנים ללכת אחורה"

הקשר דני פרדה הושעה הבוקר (שני) ממכבי פתח תקוה עד להודעה חדשה. החלטה זאת התקבלה על ידי חבר ההנהלה איציק לוזון, שהודיע לקשר לא להגיע יותר לאימונים עד שהמועדון יקבל החלטה בעניינו, כשכבר היום אחר הצהריים צפוי השחקן לשלם קנס כבד, מלבד האפשרות שיושעה.

כפי שפורסם אמש, לאחר ההפסד להפועל תל אביב, במועדון שקלו להשעות את השחקן בטענה לחוסר רצינות באימונים ומשום שלא הגיע לעודד את חבריו במשחק מול הפועל תל אביב (2:1) במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל, זאת למרות שהוזהר קודם לכן.

פרדה עבר שתי עבירות משמעת בעונה החולפת ולכן במועדון לא מתכוונים להקל בעונשו. "אני מבקש שלא תגיע יותר לאימונים. מבחינתי, אל תתאמן עד שנחליט אחרת", אמר הבוקר לוזון לפרדה. לוזון עצמו מסר בתגובה: "ההחלטה התקבלה בעקבות הפרת משמעת". לא מן הנמנע שפרדה, שלא הגיע לאימון הבוקר בעקבות אותה הוראה, יבקש לנסות את מזלו באירופה שוב במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר, אולי בליגה הבלגית שם היה מבוקש בעבר במספר קבוצות, בהן סטנדרד ליאז' ושרלרואה.

"שלטנו מול הפועל תל אביב בכל פרמטר"

ללוזון, כזכור, הייתה אתמול ביקורת גדולה על השופט אלי חכמון (אמר בין היתר בחדר ההלבשה: "הוא נתן להם מטח של בעיטות עונשין, מכל זווית אפשרית, עד שהם הבקיעו"). בפתח תקוה טוענים כי אמש שמעו את אלי גוטמן משוחח עם יוסי אבוקסיס ואומר לו: "יצאנו מהמשחק הזה בנס". המאמן פרדי דוד אמר: "ללא קשר לתוצאה, אני מרוצה מאוד מהמשחק. היינו ראויים לניצחון".

החלוץ טל בן חיים ביקש להתחלף לפחות שלוש פעמים לקראת סיום המשחק, אבל פרדי דוד עיכב את החילוף בגלל היכולת הטובה שלו על המגרש. בפתח תקוה מרוצים מאוד מהשילוב בן עומר דמארי לבן חיים, שבתחילת העונה החליט המאמן לקחת אותו כפרוייקט אישי. "שלטנו מול הפועל תל אביב בכל פרמטר", אמרו שחקנים בקבוצה, "טל ועומר עוברים תהליך בריא והופכים לצמד הבא של ליגת העל. הפועל תל אביב לא הגיעה להזדמנויות במחצית השניה".

המגן קובי גנון אמר: "כשחזרנו לחדר ההלבשה נזכרנו שזאת הפעם השלישית העונה שאנחנו סופגים בדקה ה-90, אבל אני הרבה שנים בכדורגל וזה מתקזז בסופו של דבר, גם אנחנו ננצח בדקות האלה. לגבי המשחק עצמו, בדקות הסיום שמעתי את גוטמן מורה לשחקניו ללכת אחורה ולשמור על התוצאה. הם רצו לגמור את המשחק הזה. הבעיה שלנו היא במצבים הנייחים, אי אפשר להמשיך לספוג שערים ממצבים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully