וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזולאי וגדיר עוברים להתאמן אצל אלון מזרחי

25.10.2010 / 9:14

בחיפה מעוניינים שהצמד ישפר את רמת הריכוז. דוידוביץ' החל להתאמן על הדשא עם אנטמן. דבאלישווילי: "אני לא במשבר"

חדשות טובות למכבי חיפה: ניר דוידוביץ' התחיל להתאמן לראשונה עם מאמן השוערים גיורא אנטמן. יש לציין כי עדין אין מדובר באימונים מלאים, אך לאחר שעד עתה התאמן רק בחדר הכושר, זה שינוי מעודד והתקדמות מבחינת השוער, שהחלים מהפציעה. בקבוצה מקווים שתוך זמן קצר יחזור להתאמן עם הקבוצה באופן רגיל.

ועד שדוידוביץ' יחזור לאימונים עם יתר חבריו, בחיפה מחכים ששאר הפצועים יחלימו. המגן עלי עוסמאן קיבל מנוחה ויחזור להתאמן כנראה לקראת סוף השבוע, ולכן מי שיחליף אותו במשחק מחר מול עירוני קריית שמונה יהיה אייל משומר. פיטר מסיללה ושי מימון קיבלו שחרור מהאימון היום ולא נראה שיפתחו. אריק בנאדו יקבל את חולצת ההרכב. מוחמד גדיר ניסה להתאמן אבל מתקשה בינתיים לחזור לאימונים מלאים ולכן לא יהיה כשיר למשחק. גם אייל גולסה הפצוע, שאמור לחזור לאימונים בעוד עשרה ימים, לא התאמן.

המאמן אלישע לוי שוחח עם שחקניו לפני האימון ואמר להם: "לגבי המשחק מול אשדוד, צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה. במשחק הזה נראינו טוב יותר מאשר מול סכנין, אבל מה שמשקף זו התוצאה".

מי ייתן גולים?

ובתחום אחר, שחקנים במכבי חיפה ציינו לאחרונה, לא פעם, כי אחת הבעיות של הקבוצה מבחינה התקפית היא רמת הריכוז מול השער. בקרוב מאוד, העניין הזה עשוי, אולי, להיפתר כששניים מחלוצי הקבוצה, שלומי אזולאי וגדיר, קיבלו המלצה להתאמן אצל מלך השערים של כל הזמנים, אלון מזרחי.

אזולאי החל להתאמן עם "האווירון" וגדיר אמור להצטרף לאימונים אישיים בימים הקרובים, כשהמטרה מבחינת סגנית האלופה היא ברורה - לשפר את רמת הריכוז של השניים מול השער. מזרחי מאמן כיום מספר חלוצים שעושים העונה התקדמות משמעותית, ביניהם את כל חלוצי מכבי פתח תקוה, וכן את חלוץ הפועל פתח תקוה דודו ביטון.

בעונה שעברה התאמן אצלו שלומי ארבייטמן, שסיים את העונה עם שיא של 28 כיבושים. "גדיר יוכל לשדרג את עצמו מאוד אם יעבוד קשה", אמר אמש מזרחי, שהגיע לאצטדיון רמת גן כדי לראות את טל בן חיים ועומר דמארי בפעולה.

מה קורה עם ולדימיר דבאלישווילי?

אפרופו חלוצים, במכבי חיפה לא ידעו להסביר אתמול מה עובר על החלוץ ולדימיר דבאלישווילי, שנראה פחות מרוכז לאחרונה. החלוץ כבש מאז תחילת העונה שני שערי ליגה ובשלושת המחזורים האחרונים לא שיחק 90 דקות, לא הבקיע ובלט פחות במשחק הקבוצתי. אגב, מתוך עשרה משחקים בהם שותף העונה בכל המסגרות, החלוץ הגיאורגי הוחלף בתשעה.

במכבי חיפה טוענים כי הדבר נובע מהרוטציה הגבוהה שאלישע לוי עורך בהתקפה, אך נראה כי יכולת טובה יותר של החלוץ לא הייתה מביאה אותו למצב הזה. דבאלישווילי עצמו אמר אתמול לחבריו: "אני לא במשבר, קורה שלא מבקיעים. אצא מזה כשאכבוש את השער הראשון".

החלוץ אלכסנדר זהבי לא מרוצה ממעמדו בקבוצה וגם הוא שוחח לאחרונה עם סוכן השחקנים פיני זהבי. ייתכן והשחקן יבקש לעבור בהשאלה במהלך חלון ההעברות בחורף, שייפתח בחודש ינואר.

הקשר עידן ורד נפגש אתמול עם רופא מומחה בנושא פריקת הכתף שעבר במהלך המשחק נגד מ.ס אשדוד, אבל התבקש לחכות לתוצאות בדיקת הסי.טי שיעבור ביום שלישי. עלי עוסמאן לא יטול חלק במשחק גביע הטוטו נגד עירוני קרית שמונה, משום שהוא זקוק למנוחה.

הבלם הקולומביאני וילימאן קונדה עשוי בסיטואציה מסוימת להגיע בכל זאת למבחנים במכבי חיפה. השחקן זקוק למנוחה של שבועיים בעקבות פציעה שעבר ואם לוי יהיה מעוניין לבחון אותו לאחר הפציעה הוא יסכים להגיע לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully