וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק לוזון: "השופט חיכה עד שהפועל תבקיע"

24.10.2010 / 22:40

במכבי פ"ת זעמו על אלי חכמון בסיום ההפסד להפועל ת"א: "שרק על כל נפילה". פרדה לא הגיע למשחק, צפוי להיות מושעה

במכבי פתח תקוה קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד הערב (ראשון) להפועל תל אביב (2:1), והביעו זעם על השופט. חבר ההנהלה איציק לוזון רתח בסיום על אלי חכמון וצעק בחדר ההלבשה: "השופט נתן להם מטווח של בעיטות עונשין מכל נפילה. הוא חיכה עד שהם יבקיעו".

גם פרדי דוד לא הסתיר את אכזבתו: "זה מאוד מאכזב, הגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק. מצד שני אתה סופג שני שערים ממצבים נייחים, אני כל כך טעון על מאתיים פאולים שנשרקו במרכז המגרש כאילו זה כדורסל. שופטים צריכים להבין שזה לא כדורסל, ואי אפשר לשרוק לפאול בכל נגיעה בשחקן. לצערי הרב לא נתנו לנו לשחק כדורגל בעניין הזה. באו שתי קבוצות טובות שיודעות לשחק כדורגל וכל שנייה נעצר המשחק, לשתי הקבוצות זה היה רע ונענשנו. אנחנו נמשיך לשחק כדורגל טוב ולא ניפול ברוחנו ממשחק כזה או אחר".

על הוצאתו של טל בן חיים בדקה ה-83, אמר מאמן מכבי פתח תקוה: "טל בן חיים רצה לצאת עשרים דקות לפני כן, ולצערי הרב נאלצתי לסחוב אותו עוד דקה ועוד דקה כמו שקורה לי מתחילת העונה. סחטתי אותו עד טיפת הזיעה האחרונה וכל הכבוד לו".

טל בן חיים לא אהב את הסיטואציה בה קבוצתו שוב נותרה רק עם המחמאות: "לא חושב שזו נאיביות. היו לנו הרבה מצבים שלא הצלחנו לנצל אותם. המשחק הזה מת, הפנים שלנו למשחק הבא. מקומנו בצמרת והוכחנו זאת בתקופה האחרונה, חסר לנו קצת רוע כדי להיות קבוצת צמרת אמיתית".

בקבוצה בודקים האם דני פרדה צפה במשחק של הקבוצה היום, זאת על רקע החשד שהשחקן לא הגיע למגרש לאחר שלא נכלל בסגל. השחקן עשוי להיענש בחומרה, לספוג קנס ולעמוד לדין משמעתי. פרדה לא נכלל בסגל בגלל סיבות מקצועיות, ועל אי הגעתו הוא צפוי להיות מושעה.

מיכאל זנדברג סובל ממתיחה קלה בקרסול, וצפוי לחזור השבוע לאימונים. אגב, לאחר הפנדל מספר שחקנים רצו לעבר הספסל וביקשו מהמאן לבעוט, אך זנדברג היה זה שאמר לדוד לאפשר לבן חיים לבצע את הבעיטה.

למרות השערים שספג, בקבוצה עודדו את השוער רובי לבקוביץ'. במצב העניינים הנוכחי בו השוער הקרואטי איוון מאנצה לא משחק, במועדון לא יעמדו בדרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully