וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר מתח את השריר, עלול להיעדר 10 ימים

24.10.2010 / 22:12

החלוץ יקבל מנוחה ויעבור MRI ברביעי, נמצא בספק לבאר שבע. גוטמן: "אולי טעיתי כשלא ביצעתי רענון". טועמה: "חזרתי הביתה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב העייפה התקשתה הערב (ראשון) במשך 90 דקות מול מכבי פתח תקוה, החזיקה מעמד רק הודות לעירנות של וינסנט אניימה בין הקורות ובסופו של דבר נהנתה גם מהרבה מזל עם שער ניצחון בדקת הסיום של סלים טועמה בכדור חופשי נהדר. האדומים ניצחו 1:2 באצטדיון רמת גן והעפילו למקום הרביעי, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה עירוני קרית שמונה.

הפועל תל אביב לא הספיקה לחגוג את הניצחון וכבר קיבלה בשורות מדאיגות בנוגע למצבו של איתי שכטר. החלוץ מתח את שריר הירך האחורי ויקבל מנוחה עד יום רביעי, אז יעבור בדיקת MRI שתלמד על מצבו. שכטר עלול להיעדר כ-10 ימים וכרגע הוא נמצא בספק גדול למשחק מול הפועל באר שבע.

גוטמן: "מגיע לטועמה לכבוש"

"יש לנו סגל רחב, והיום השחקנים היו עייפים", הודה בסיום מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן. "יכול להיות שטעיתי כשלא עשיתי רענון. אני שמח שניצחנו קבוצה טובה מאוד במשחק קשה מאוד, אבל עכשיו ניתן להם מספיק זמן להתאושש. יש לנו את טוטו, את סלים ואת בן סהר ויש להם את היכולות להחליף את מי שצריך. מכבי פתח תקוה למדו אותנו, שיחקו נכון, סגרו אותנו וזה הקשה עלינו. לא שיחקנו מספיק מהר עם הכדור והמשחק שלנו היה יותר מדי שבלוני. אבל אנחנו מאוד מאוד בוגרים אם ניצחנו משחק כזה". על טועמה אמר: "כל כך מגיע לו לבחור הזה, ידענו שמתישהו ההשקעה שלו באימונים תבוא לידי ביטוי בליגה".

איתי שכטר התייחס לפציעתו ואמר: "כרגע זה לא נראה לי רציני, אני מקווה לעבור את זה מהר ולחזור לעניינים. הכי חשוב שניצחנו והוכחנו אופי, הראנו שהפועל קבוצה חזקה. לקחנו משחק לא פשוט, אבל אני חושב שנצטרך להשתפר לקראת המשך הליגה. לא קל לחזור אחרי שרצנו אחרי שאלקה בגרמניה. זה מראה על מועדון עם עוצמות, אבל כדי להישאר בצמרת נצטרך להתקדם".

סלים טועמה היה נרגש לאחר שער הניצחון שלו: "לפני שנכנסתי אלי ויוסי אמרו לי שהמשחק ייגמר רק במצבים הנייחים שלי, ואני שמח שזה מה שקרה. אני שמח שחזרתי עכשיו הביתה כמו שצריך, אני רוצה להקדיש את השער הזה לקהל. הפועל תל אביב זה מועדון גדול עם שחקנים מצוינים שעשו עונה גדולה בשנה שעברה, יש מלחמה על ההרכב וכדי לשחק צריך להוכיח את עצמך וזה לא משנה מה הגיל שלך. אני עובד קשה כי גם ההכנה שלי לא הייתה כל כך טובה הקיץ, אבל אני משקיע ועובד קשה ולאט לאט עוד יגיעו הדקות ואני אוכיח עוד יותר".

* יריבת הפועל תל אביב בליגת האלופות, בנפיקה ליסבון ממשיכה במסלול ההתאוששות שלה, כשהשיגה הערב ניצחון חוץ, 0:1 על פורטימוננסה, משער בודד של חאבי גארסיה בדקה ה-49.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully