וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - סכנין: "משחק שישפיע על העונה כולה"

מלמיליאן דיבר על חשיבות המשחק מול בני סכנין (20:45, ערוץ 1). אלברז וריקן יפתחו. מאיר כהן: "מאמין שנעבור את המבחן"

מגד גוזני

צילום וידאו: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: עידן גוראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

למרות שבני סכנין הינה קבוצת תחתית במרבית שנותיה בליגת העל, בטדי בית"ר ירושלים מאוד מתקשה מולה. מאז הצטרפה סכנין לליגת העל בתחילת העשור, בעשרה מפגשים שנערכו עד עתה בין השתיים בטדי עומד מאזנה של בית"ר על כ-40 אחוזי הצלחה בלבד, כאשר באותה התקופה עומדים אחוזי ההצלחה של בית"ר בטדי נגד יתר הקבוצות על 71 האחוזים. בית"ר ניצחה את סכנין בשלושה מתוך עשרה מפגשים, נוצחה בשלושה בעוד ארבעה הסתיימו בתיקו. מאיר כהן הוא השריד היחיד מהמשחק הראשון בין השתיים בליגת העל בעונת 2003/4 בטדי. למרות הרקורד המוצלח שלה בטדי, סכנין היא הקבוצה שכבשה הכי פחות בליגה (ארבעה שערים) ובכלל הצליחה לכבוש שער חוץ אחד בלבד. שתי הקבוצות הן עם ההגנה השנייה הגרועה בליגה (13 שערי חובה) וסכנין בונה על הנתונים האלה בכדי לשפר את מאזן השערים שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

כלקח מחוסר היציבות והחולשה של בית"ר בששת מחזורי הפתיחה קיבל אורי מלמיליאן החלטה לרוץ עם הרכב ברור וללא שינויים משמעותיים בתקופה הקרובה. כתוצאה מכך, על אף ההפסד לבני יהודה, מלמיליאן ימשיך להריץ שחקנים שעדיין אינם בכושר משחק או בכשירות מלאה כמו אבירם ברוכיאן, כריסטיאן אלברס ואבי ריקן, מתוך תקוה שהקבוצה תתחבר כמה שיותר מהר ותייצר איזשהו כח הרתעה.

סטיבן כהן צפוי להיות השחקן החופשי במרכז המגרש כאשר אבירם ברוכיאן ימשיך לשחק על קו ימין. עידן טל המשיך השבוע באימונים את הכושר הטוב מהתקופה האחרונה ונראה כי נכון להיום מלמיליאן מאמין בו כבעל הבית של הקבוצה באמצע. בכל מקרה, בקרב כל הגורמים במועדון מודעים לחשיבות המקצועית של המשחק מעבר ליריבות ביציע ומבינים היטב את ההשלכות של חוסר הצלחה, כאשר גורם במועדון אמר כי "אם נצא עם תיקו או נפסיד כנראה שאנחנו באמת שייכים לתחתית".

המאמן אורי מלמיליאן כינס אסיפת שחקנים לפני האימון ודיבר שוב על חשיבות המשחק, כשאמר: "אני לא צריך להגיד לכם מה המצב שלנו בטבלה ועד כמה המשחק חשוב. הוא לא סתם חשוב אלא סופר חשוב ויכול להשפיע על ההמשך של כל העונה שלנו". גם היו"ר איציק קורנפיין נכח באסיפה ואמר: "זה משחק על שש נקודות ואם אנחנו רוצים לעשות משהו העונה זה הזמן. בית"ר ירושלים מקומה למעלה ולא בתחתית. הדרך של ההפסדים לא מקובלת כאן". סטיבן כהן הוסיף: "אנחנו נמצאים במצב שבו כל תוצאה מלבד ניצחון תיחשב לכישלון עבורנו, סכנין נמצאת במקום האחרון והיא תבוא להילחם על הנקודות, אבל אנחנו לא צריכים להתחשב באף קבוצה ולקחת מחר את שלוש הנקודות".

בני סכנין:

סלובודאן דראפיץ' מגיע לא בנוח למשחק בטדי. הפסד שלישי ברציפות והלחץ בסכנין מתחילת השנה רק יגבר על המאמן חסר הניסיון בליגת העל. דראפיץ' ערך היום אסיפה לפני האימון שבה אמר: "אנחנו צריכים לפתוח את המשחק אגרסיבי ולא להיכנע ללחץ בהתחלה. אני רוצה לראות חבורת גברים מחר על הדשא".

המאמן לא מתכנן שינויים מחר בהרכב לעומת זה שפתח מול מכבי חיפה, ומלבד דריו זאהורה הפצוע יעמוד לרשות דראפיץ' סגל מלא. גם קפטן הקבוצה מאיר כהן התייחס השבוע במקומון "כל העיר" למפגש המסקרן בין הקבוצות עם לא מעט תובנות משלו על היחסים הטעונים: "הקהל של בית"ר שונא את סכנין בגלל שאין שחקן ערבי בבית"ר. יש לא מעט שחקנים ערבים שמתאימים מקצועית לבית"ר כמו אחמד קאסום, שאני וסכנין נהיה מוכנים לוותר עליו בשביל מהלך מבורך שכזה, אבל אין שום סיכוי שזה יקרה".

השוער הוסיף" "קורנפיין? אולי הוא נלחם בגזענות, אבל הוא לא ירצה להיכנס למהלך כזה גדול ומזעזע מול האוהדים. אם כן, אני אוריד בפניו את הכובע". על המשחק עצמו אמר כהן: "יהיה משחק מאוד מעניין. חשוב לזכור כי לא משנה מה מצבן של הקבוצות בלא מעט מקרים אנחנו מצליחים להביא נקודות וגם לנצח. זה משחק חשוב לקהל שלנו ואשמח לנצח בעבורם, ההרגשה שלי היא שנעבור את המבחן הזה בהצלחה".

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: אורי מלמיליאן

כפי שצוין, פחות מניצחון והחיצים יופנו אל כל הגורמים בבית"ר, אבל את עיקר הביקורת והלחץ צפוי לספוג אורי מלמיליאן, שבכל הקשור לתוצאות עד עתה נהנה משמיכה רחבה וגיבוי מלא מאיציק קורנפיין ויושבי היציע. תיקו או הפסד וסימני השאלה יהיו מאוד חזקים וברורים.

בני סכנין: חאלד חלאיילה

אחרי פרישתו של עבאס סואן, חלאיילה הפך להיות סמל עבור האוהדים והרבה אנשים ראו בו כמנהיג הטבעי לרשת את סואן. למרות זאת חלאיילה מתקשה העונה לשחזר את היכולת הטובה מהשנתיים הקודמות. הקשר חייב לחזור לכושר שאפיין אותו בעונות הקודמות בשביל שסכנין תחזור עם נקודות מטדי ותחזיר את הכבוד לאוהדים שלה, שמתחילת העונה אין להם יותר מדי סיבות להיות גאים.

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, כריסטיאן אלברז, משה מישאלוב, כריסטיאן גונזאלס, אבי ריקן, דן איינבינדר, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, סטיבן כהן, סמואל יבואה.

בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, דריאן מאטיץ', חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, עובדה זבידאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully