וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש תנסה לצרף זר בינואר

24.10.2010 / 14:59

אם קלינגר יאשר את המהלך, אחד מהגנאים יעזוב. המאמן: "פ"ת הסתגרה". במועדון מצפים מפרננדש לקחת יותר אחריות

בהפועל באר שבע מצאו נקודות אור מה-0:0 המשמים אמש בוסרמיל מול הפועל פתח תקוה – משחק ההגנה של הקבוצה, שבמועדון טוענים כי השתפר פלאים ביחס לעונה שעברה. לשם השוואה, בעונה שעברה ספגה באר שבע 14 שערים בשבעה מחזורים, כמות כפולה מכמות השערים שספגה עד כה.

"קלינגר הצליח לייצב את ההגנה, למרות שהיא לא עברה מהפכה וזה יפה", אמרו הבוקר במועדון. "המבחן האמיתי של ההגנה הזאת יהיה במשחק הבא מול הפועל תל אביב. יהיה לה הרבה יותר קשה להתמודד עם שחקנים כמו ורמוט, סהר ושכטר".

"הגענו ללא מעט מצבים, אבל הפועל פתח תקוה הסתגרה", אמר הבוקר קלינגר. "קשה מאוד לשחק נגד הגנה שמצופפת. סבלנו מחוסר מזל ליד השער. הכדור פשוט לא נכנס". הקשר דוד רביבו הוסיף: "קשה מאוד לשחק מול שמונה שחקני הגנה שמסתגרים. קבוצות שמגיעות לוסרמיל מצופפות את המשחק בהגנה ומקשות עלינו לפתח משחק רגיל. היינו צריכים לבעוט יותר לשער".

במועדון ינסו לצרף זר נוסף בחודש ינואר. לקבוצה כרגע חמישה זרים, אבל אם קלינגר יאשר את המהלך, ג'יימס ביסו עשוי לעזוב. אברהים בסיט שותף אתמול ולמרות שלא כבש הותיר רושם חיובי. יחד עם זאת, גם לגביו ההחלטה תתקבל למועד ההעברות. במועדון קיימת אכזבה מסוימת מהיכולת שמציג לאחרונה ריקרדו פרננדש. הקשר מפורטוגל שבמחנה האימונים נראה היה כי מדובר באחד הקשרים האיכותיים בליגה, עדיין לא מצליח להוכיח כי מדובר בשחקן זר ברמה גבוהה. במועדון מצפים שהקשר ייקח יותר אחריות במרכז המגרש. קלינגר, אגב, מאוד מאמין בשני הזרים מפורטוגל שימשיכו לקבל קרדיט במחזורים הבאים.

השוער אורי מכלוף סחט מחמאות מהמאמן אבל אוהד כהן, שמחלים מפציעה, יחזור לשער במחזור הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully