וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי קבע ועדת משמעת, יואב כץ ביטל אותה

24.10.2010 / 14:04

מאמן הפועל חיפה לא הסכים לעבור לסדר היום על התקרית בין אלקיים לקאלה, הבעלים חשב אחרת: "הם רק הוציאו עצבים"

את הבוקר שלאחר התיקו מול מכבי נתניה פתחה הפועל חיפה עם מבוכה לא קטנה. אתמול (שבת) במהלך הירידה למחצית התעמתו השוער טברטקו קאלה והמגן עודד אלקיים והחליפו האשמות תוך כדי צעקות רמות. ניצן שירזי, שהיה עד לתקרית, כבר ביקש מהשוער המחליף גד עמוס ומעומר ורד להתחמם, אך מכיוון שאלקיים וקאלה נרגעו, המאמן השאיר אותם לבסוף על המגרש.

שירזי החליט שלא לעבור לסדר היום על התקרית וביקש להעמיד את השניים לדין, אלא שהבעלים יואב כץ מסרב בתוקף לעשות זאת והעונש שיטיל על שניהם הוא להזמין את חבריהם לארוחה. "מבחינתי דברים כאלו מראים שאכפת לשחקנים", אמר היום כץ, "בסך הכל הם הוציאו קצת עצבים שלהם אחד על השני וזה לא חרג מגבולות הטעם הטוב. שניהם השתדלו מאוד אתמול ונלחמו על המגרש, וזה הרבה יותר חשוב. בתור ספורטאי אני מכיר את הדברים האלה ואני לא חושב שזה דבר שלילי. אני מבטל את ועדת המשמעת והם יוציאו כמה גרושים ויזמינו את הקבוצה לארוחה".

כץ הוסיף על המשחק אתמול: "היינו צריכים לנצח וחבל שלא עשינו את זה, אבל הדבר העיקרי הוא שהשחקנים נלחמו. חלק ממצוינות זה שצריך להילחם בכל משחק ומשחק. אני מקווה שהם ימשיכו בלחימה הזאת בכל המשחקים. אני שואף למצוינות ולא לבינוניות ואני מקווה שהשחקנים יוכיחו את זה במשחקים אליהם אנחנו מגיעים פייבוריטים ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully