וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי: "אני מרוצה, חשוב שלא ניפול כי יהיה קשה לקום"

הדס גרינברג

24.10.2010 / 13:41

הבעלים של קרית שמונה החמיא לשחקני מובילת הטבלה באימון. השוער חיימוב: "לערן לוי יש את רגל שמאל הכי טובה בארץ"

שחקני עירוני קריית שמונה שבו הבוקר (ראשון) לאימונים לאחר התיקו 2:2 אתמול מול הפועל אשקלון. מצד אחד בקבוצה מרוצים מהנקודה לאור העובדה שחזרו מפיגור 1:0, אך ישנה גם אכזבה בעקבות העובדה כי הקבוצה כבר הוליכה 1:2 ואיבדה את יתרונה עם ספיגת הגול השני של ערן לוי במשחק. בייתה זו הפעם הראשונה העונה שקרית שמונה איבדה נקודות בבית.

הבעלים איזי שרצקי הגיע הבוקר במפתיע לאימון הקבוצה, ובאסיפה החמיא לקבוצתו מצד אחד ומצד שני דרבן והזהיר מפני ההמשך: "אני מאוד מרוצה מכם, אבל חשוב שנשמור על עצמנו בצמרת, כי אם ניפול יהיה קשה לקום". שרצקי אף התייחס למפגש בגביע הטוטו ביום שלישי מול מכבי חיפה והוסיף, "המשחק הזה חשוב מאוד עבורנו, אנחנו צריכים תוצאה טובה".

שוער הקבוצה גיא חיימוב, שנאלץ להוציא שני כדורים מהרשת אחרי שתי בעיטות של ערן לוי, אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אני אישית וגם בקבוצה מרוצים מהדרך שחזרנו מפיגור. במחצית שנייה הצגנו אגרסיביות ולחץ, וההתנהלות שלנו הייתה טובה, מדובר במשחק טוב. אבל אנחנו לא מרוצים התוצאה כי בסך הכל זה משחק בית ולאבד שתי נקודות זה חבל. אם מסתכלים בגדול אפשר להיות מאוכזבים כי אנחנו מצפים מעצמנו לנצח בבית. אשקלון לא עשו דבר מעבר לשני גולים של ערן לוי".

על לוי, שהכניע אותו פעמיים מבעיטות מרהיבות, הוסיף חיימוב: "לערן לוי יש את רגל שמאל הכי טובה בארץ עם בעיטה אדירה. גול שני נדיר וראשון יפיפה, אבל אני מאמין שבגול הראשון יכולתי לעשות יותר. רוב השיחות שלנו בהגנה לפני המשחק היו על ערן לוי, אבל כמה שדיברנו זה לא עזר". בתוך כך, בקבוצה מרוצים מכך שהקפטן יניב לביא, שספג אתמול כרטיס אדום, ירצה את עונש ההרחקה במסגרת המשחק בגביע הטוטו ביום שלישי ולא בליגה.

אחרי שנים בהן זכתה קרית שמונה לתמיכה דלילה מהקהל המקומי, במועדון מרוצים מכך שמתחילת העונה יש ישפור ניכר בכמות האוהדים שמגיעה למגרשים כדי לעודד את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully