וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "הניצחון לא הפתיע אותנו, אנחנו בקו עלייה"

הדס גרינברג

24.10.2010 / 12:20

מגן הפועל עכו הצטיין נגד בני יהודה ונשמע בטוח: "שמח שאני ממשיך ביכולת טובה. בבית אנחנו שווים נקודות נגד כל קבוצה"

בהפועל עכו קמו הבוקר מסופקים מאוד מהניצחון 1:3 על בני יהודה אתמול (שבת). אין ספק שמדובר בזריקת עידוד וביטחון לשחקנים של אלי כהן, ואף למאמן שמצליח להוציא את המקסימום בקבוצה עם תקציב מהנמוכים בליגת העל.

החלוץ רועי דיין, שנכנס אתמול בדקה ה-70 וכבש כעבור דקה, קיבל מחמאות רבות מהצוות המקצועי ומחבריו לקבוצה. כהן בוודאי יתלבט אם להכליל את דיין בהרכב בשבוע הבא, אך גם הוא יודע היטב שהשלושה מארבעת השערים של החלוץ העונה הגיעו אחרי שנכנס כמחליף. מי שהצטיין אתמול היה גם ג'קו ערפאת, שכבש אתמול צמד שני העונה והעלה את מאזן הכיבושים שלו לחמישה.

מעבר לדיין ועראפת, מי שזכה למחמאות רבות הוא המגן השמאלי שמעון הרוש, שבישל את צמד השערים לחלוץ הטוגולזי. הרוש, שמציג יכולת טובה מפתיחת העונה, התייחס לניצחון אתמול ואמר: "במחצית הראשונה הם היו יותר טובים והגיעו להזדמנויות, אבל במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב והתחלנו להגיע למצבים, במיוחד בעשרים דקות האחרונות. אני שמח שניצלנו אותם כדי לכבוש. הניצחון לא הפתיע אותנו, אנחנו קבוצה ששווה נקודות בבית נגד כל קבוצה, ואני שמח שהצלחנו לנצח את המשחק".

הרוש הוסיף: "מבחינת תוצאות אי אפשר להתכחש לזה שאנחנו בקו עליה. עשינו 7 נקודות מ-9 האחרונות, אבל תמיד אפשר להשתפר בפן המקצועי ולשחק כדורגל יותר טוב. אני מאמין שזה יבוא עם הזמן. אני שמח שאני ממשיך ביכולת טובה ושאתמול עזרתי לקבוצה עם שני בישולים, ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות".

בתוך כך, הקבוצה ערכה הבוקר אימון שחרור כאשר ההרכב השני ערך אימון מלא וצפוי לפתוח במשחק גביע הטוטו נגד הפועל חיפה ביום שלישי. יש לציין שאם עכו תנצח את צמד המשחקים הבאים נגד הפועל חיפה וקרית שמונה, היא תעלה לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully