וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל מתיאס: "אם לא רוצים אותי אלך בינואר"

24.10.2010 / 11:34

בלם הפועל פ"ת ישוחח עם יובל נעים: "לא סוף הקריירה, אני עדיין צעיר". צפריר על השלט בגנות במועדון: "להפועל קהל גדול וטוב"

"אני מופתע מאוד מההחלטה להדיח אותי מההרכב, אבל עוד יותר מכך שלא שיחקתי. זאת הפעם הראשונה שאני לא פותח מסיבות מקצועיות. אף אחד במועדון לא דיבר איתי. אני רוצה לדעת מה קורה איתי, לא אשב בחיבוק ידיים". כך אמר הבוקר (ראשון) המגן הטוגולזי של הפועל פתח תקוה, עמנואל מתיאס, בעקבות ההחלטה להדיחו מההרכב.

מתיאס לא ראה אתמול אפילו דקה אחת במשחק התיקו עם הפועל באר שבע (0:0). השחקן לא תורגל בהרכב במהלך השבוע, זאת לאחר שהחליט לצאת מהאימון, במהלך אימון הבכורה שהעביר יובל נעים, וכשביקש לחזור נענה בשלילה. "התקשרו אליי מהנבחרת הלאומית של טוגו, המאמן דיבר איתי לקראת משחק ידידות שייערך ב-17 בנובמבר. הודעתי לו שאני עדיין לא כשיר במאה אחוז והם הבטיחו לעקוב אחריי. נכון שיש לי בעיה ברגל, אבל לא בגלל זה לא שיחקתי", אמר מתיאס.

הבלם נשאל מה לגבי עתידו במועדון והשיב: "הרבה חברים שאלו אותי למה לא שיחקתי אתמול, הסיבות לכך מוזרות. אם לא רוצים אותי, אעזוב כבר בינואר. זה לא סוף הקריירה שלי. אני עדיין שחקן צעיר, יש לי עוד זמן כדי להצליח. אשוחח עם המאמן ונראה מה עושים".

אוהדי הקבוצה תלו לפני המשחק שלט בגנות המועדון, ההנהלה והמאמן נעים. "מדובר בקומץ, להפועל פתח תקוה יש קהל גדול וטוב", הגיב המנכ"ל אפי צפריר. ויליאם אמאמו לא היה כשיר במאה אחוז למשחק אמש אתמול ועלה לשחק עם זריקה. השוער הגנאי הועדף על פניו של תום קשתי בגלל חוסר הניסיון של השוער הצעיר. "הוא עלה לשחק עם הרבה ביטחון, למרות שכאב לו", אמרו בפתח תקוה על אמאמו. "הוא עשה הכל כדי לעזור לקבוצה".

גם הבלם גל כהן עלה לשחק פצוע ואמר לחבריו בקבוצה: "אני מעדיף לסכן את עצמי לטובת הקבוצה". בקבוצה מעריכים שאמאמו יהיה כשיר למשחק מול מכבי חיפה, שייערך ביום ראשון הבא. "יחסית למצב שאליו נקלענו, תיקו אפס בבאר שבע זו תוצאה טובה. אני מרוצה מהלחימה והרצון של השחקנים שלי, הייתה השקעה גדולה מצדם ואנחנו עם הפנים קדימה. בגדול, אני מרוצה ממה שראיתי". כך אמר הבוקר מאמן הפועל פתח תקוה, יובל נעים, בעקבות התיקו שהשיגה הקבוצה אתמול בווסרמיל. בהנהלה הביעו שביעות רצון מהתוצאה, בעיקר לנוכח האווירה במועדון מאז ההפסד בדרבי.

עבור חלק משחקני הקבוצה, ישראל זגורי, שלומי אזולאי ואור בן חמו, יהיה מפגש מסקרן מול האקסית. בן חמו, כמו גם אזולאי שהגיע מחיפה, לא נכלל אתמול בסגל הקבוצה ונראה מאוכזב מכך, במיוחד לאור העובדה שפתח במשחק האחרון ומשם עלה ליציע.

הקשר-חלוץ ארמון בן נעים מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה. השחקן לא נכלל בסגל של נעים למשחק ועשוי לבקש לעזוב אם ימשיך לשבת ביציע עד ינואר. למרות שבעונה שעברה נחשב לשחקן מבטיח, בן נעים לא נטל חלק העונה בליגה. המאמן יובל נעים שוקל כעת אילו שחקנים לשחרר בחלון ההעברות.

מלבד מתיאס שמחר תיערך איתו שיחה אישית, כפי שכבר פורסם גם הקשר ג'וניור ויסה נמצא על הכוונת של ההנהלה ובמועדון מצפים לשיפור מהיר ביכולתו. מספר שחקנים מהסגל הרחב, בניהם אור פישביין, מוחמד נאטור ועדי מחפוד, עשויים לבקש טופס השאלה.

ביום רביעי יתקיים דרבי נוסף באצטדיון רמת גן, הפעם במסגרת גביע הטוטו. יובל נעים מתכוון לעלות בהרכב החזק שלו, בעיקר בגלל ההשפלה שספג המועדון בדרבי הקודם. "המשחק הזה חשוב לנו מאוד", הבהירו אמש בפתח תקוה, "אסור שנספוג תבוסה כמו במשחק הקודם. אין לנו סיכוי לעלות לשלב הבא, אבל הניצחון חשוב מבחינה פסיכולוגית, מנטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully