וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "הדברים לא מתחברים. יש חוסר ביטחון"

24.10.2010 / 9:25

הקשר מסביר לאיזה מצב נקלעה מכבי חיפה. הבדיקה של עידן ורד נדחתה ליום ג', ובינתיים ייפגש עם רופא מומחה

יממה אחרי ה-1:1 עם אשדוד, במכבי חיפה מבינים שהיעדרות של עידן ורד לתקופה ממושכת תפגע מאוד בסגל הקבוצה. "למכבי חיפה יש מספיק שחקנים מחליפים, אבל עידן מוסיף לנו הרבה ברק וחוכמת משחק. אם הוא ייעדר, אין ספק שהקבוצה תסבול מכך", אמרו בקבוצה.

כפי שפורסם אמש, ורד סירב לעבור בדיקת MRI מסיבות אישיות ולכן יעבור בדיקת סי.טי. הבדיקה תיערך ביום שלישי ולא כיום כמתוכנן, וזאת משום שהשחקן החליט להיפגש קודם עם רופא מומחה, מהקליניקה של ד"ר גבריאל מוזס, שניתח אותו בפעם הקודמת, ונמצא כעת בחו"ל. אם ורד יזדקק לניתוח, הוא יושבת לתקופה ארוכה מהמגרשים, ייתכן שאפילו עד סוף העונה. יש לציין כי לאחר הפגישה עם הרופא המומחה, תתקיים הערכת מצב לקראת הבדיקה ביום שלישי.

ורד אמר אתמול לחבריו: "אני סובל מחוסר מזל. הלוואי שלא אצטרך ניתוח". אצל עלי עוסמאן שנבדק אתמול לאחר שסבל מפגיעה בצלע התחתונה ונשלח לבדיקה מקיפה בבית החולים רמב"ם, לא התגלו ממצאים חריגים, אבל הוא לא ישחק מול קריית שמונה (גביע הטוטו) באמצע השבוע.

נקודת האור בחיפה הייתה היכולת שהפגין ליאור רפאלוב. "חוץ מליאור וניצוצות מפיטר (מסיללה), לא ראינו קבוצה על המגרש. יש שחקנים מאוד מסוימים שסובלים מחוסר בטחון וכל פעם שהכדור מגיע אליהם הם מחפשים להיפטר ממנו", אמר שחקן בקבוצה. רפאלוב ניסה להסביר: "שיחקנו לא טוב בחצי הראשון אבל יכולנו לנצח, כי הגענו לשלושה מצבים בטוחים. זאת תקופה לא טובה של חיפה, אנחנו מתאמנים קשה ולוקחים כל משחק בשיא הרצינות".

"כרגע זה נראה לא טוב, זה נכון", הודה רפאלוב כי קבוצתו לא מטיבה לשחק. "הדברים לא מתחברים שלנו, יש המון פציעות וההרכב משתנה מדי שבוע. למרות זאת יש כאן סגל מצוין שיכול להתמודד על אליפות וכל התארים. בכל שבוע יש שחקן שבולט, בפעם הקודמת זה היה מסיללה והיום זה אני. הייתי מעדיף להיות לא טוב ולנצח. אני מבין את הקהל שלא יוצא מכאן מסופק, אבל אני בטיח שנהיה טובים יותר בהמשך".

על העובדה שהציג יכולת ברמה גבוהה יותר משאר שחקני הקבוצה אמר: "להבדיל מפעמים קודמות אני מעדיף לא לדבר על עצמי. מה שחשוב זה שמכבי חיפה תראה טוב על המגרש. אני נמצא בכושר טוב וחשוב שננצח. בשבועות האחרונים אנחנו סופגים שערים לא רגילים. יש חוסר בטחון אצל כמה שחקנים, אבל התפקיד של השחקנים הדומיננטיים הוא להחזיר להם את השקט והביטחון".

"נכון שיש פציעות, אבל העונה עוד ארוכה", הוסיף רפאלוב. "אני מבטיח שנראה יותר טוב". סוכנו של הבלם הקולומביאני וילימאן קונדה הודיע כי השחקן פצוע, ולא יגיע ארצה כדי להיבחן בשורות הקבוצה. ההחלטה לגבי הקשר הגנאי סיידו יאיא תתקבל עד סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully