וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם סן פרנסיסקו בוורלד סירייס

24.10.2010 / 8:15

הג'איינטס ניצחו בפילדלפיה 2:3 במשחק סוער שכלל קטטה וסגרו את הסדרה עם 2:4. יתמודדו עם טקסס בסדרת הגמר

פילדלפיה - סן פרנסיסקו 3:2 (2:4 לג'איינטס בסדרה)

חואן אוריבה. זה האיש שבסן פרנסיסקו חייבים לו היום את ההעפלה לוורלד סירייס. האינפילדר הוותיק ירה להומראן באינינג השמיני, העלה את הג'איינטס ליתרון והקנה להם את הכרטיס לוורלד סירייס. היריבה של סן פרנסיסקו בסדרת הגמר תהיה טקסס, ומי שחשב על מץ' אפ כזה לפני סדרת הגמר - שיקום.

זה לא היה משחק שהחל טוב עבור הג'איינטס. ג'ונתן סאנצ'ז, שפתח מול רוי אוסוולט, נראה רע ואיבד שליטה על הכדורים. הנזק שלו באינינג הראשון היה יחסית קטן - פיגור 2:0, ובאינינג השני הוא שמר על עצמו ללא ספיגה - אבל קטטה המונית שבה היה מעורב ושרוקנה את הספסל לאחר שפגע בצ'ייז אטלי גרמה למאמן ברוס בוצ'י להבין שזה לא הערב שלו. הוא פנה לבולפן באינינג השלישי, החלטה שהשתלמה בגדול.

הפיליז עלו, כאמור, ליתרון באינינג הראשון מחבטה של צ'ייז אטלי והקרבה של ג'ייסון וורת'. אוסוולט נראה חד מאוד בשני האינינגים הראשונים, אבל למרות נוכחותו על הספסל בזמן הקטטה, נראה שאיבד כיוון לרגע. הוא אפשר סינגל לסאנצ'ז (שעדיין היה על המגרש כחובט בשלישי), וזה נכנס הביתה מחבטה של אוברי האף. באסטר פוזי, שמתמחה בלהביך הגנות, הצליח לגרום לפלאסידו פולאנקו לשגות בזריקה, האף נכנס הביתה וזה הפך ל-2:2.

כאן כבר התנהל משחק שחמט בין אוסוולט לבולפן של הג'איינטס. באינינג השמיני עשה אוריבה סוף לסיפור. ריאן מדסון סילק בקלות את שני החובטים הראשונים, ואז עלה מולו שחקן הבסיס השלישי. בום לימין, 2:3 מדהים לג'איינטס. אל תחתית האינינג השמיני נכנס לא אחר מטים לינסקאם, שהגיש יומיים לפני כן כפותח. לינסקאם הרשה שתי חבטות ופינה את מקומו לבריאן ווילסון, שהוציא חמישה אאוטים וזכה בשמירה מצוינת שהקפיצה את הספסל של הג'איינטס.

קודי רוס הוא, כצפוי, ה-MVP של ה-NLCS, וסן פרנסיסקו בוורלד סירייס. היא תארח שם את טקסס לסדרה שתחל בלילה שבין רביעי לחמישי במפגש דליקטס בין קליף לי מהריינג'רס ללינסקאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully