וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "הרווחנו נקודה, לא הפסדנו שתיים"

דור בלך

23.10.2010 / 21:27

מאמן נתניה לא היה מאוכזב מאיבוד היתרון ב-1:1 עם הפועל חיפה. גם שירזי מרוצה: "הגיע לנו לנצח, אבל תיקו זה טוב"

מכבי נתניה והפועל חיפה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1, שבוודאי משאיר את שתיהן מסופקות למדי בהתחשב באירועים על כר הדשא. בעוד שהחבורה של ראובן עטר פתחה טוב יותר ואף עלתה ליתרון מוקדם, הרחקה של מריאנו קפוראלה בשלהי המחצית השניה אילצה אותה לרדת אחורה, מה שאיפשר לחיפאים לאזן לחזור לאיזור הכרמל בטעם טוב.

"בהתאם לנסיבות שהתפתחו והאדום שקיבלנו, אני חושב שהרווחנו נקודה ולא הפסדנו שתיים", סיכם עטר את המשחק. "אני לוקח מהמשחק הזה את העובדה שנראינו טוב. בשבוע הבא יש לנו משחק מול אשקלון שהיא קבוצה חזקה ויהיה משחק דומה למה שהיה השבוע. מעכשיו כל המשחקים יילכו וייעשו יותר קשים כי יצרנו הרתעה וקבוצות למדו אותנו". לאחר מכן התייחס המאמן להרחקתו של קפוראלה, שאמר: "אם הבלם עשה עבירה והיה אחרון בדרך לשער זה אדום, אבל אני לא בטוח שהייתה עבירה. למזלנו יש את גביע הטוטו והוא ירצה את העונש שם".

קפוארלה עצמו אמר בסיום על העבירה: "לא יודע מה בדיוק קרה שם, היה משחק מהיר. כמה אנשים אמרו לי שלא הייתי אחרון בדרך לשער. אני ניסיתי להגיע לכדור, אבל זה הכדורגל. אני מרגיש חסר מזל כי נפצעתי והיום קיבלתי אדום. אבל לפחות זה בשלבים האלה של העונה ולא בסוף העונה. כמו שאני רואה עד עכשיו אנחנו קבוצה טובה ואנחנו צריכים להיות במקומות הראשונים".

מנגד, גם ניצן שירזי היה מרוצה למדי מהתוצאה הסופית. "אם היו מבטיחים לי תיקו לפני המשחק הייתי מחבק אותם. הגיע לנו לנצח לפי איך שהמשחק התפתח, אבל תיקו בנתניה זה טוב ואסור להתלונן", אמר המאמן האדום. "היינו קצת לחוצים וחסרי מזל, אבל זה לגיטימי לקבוצה במצבנו. הגענו אחרי שלושה הפסדים רצופים, שבאו אחרי שלושה ניצחונות. תיקו זה האמצע האולטימטיבי וזה טוב לנו. במחזורים הראשונים ניצחנו קבוצות טובות מאיתנו ולאחר מכן הפסדנו לפחות טובות מאיתנו. אני מאמין שהנקודה הזו תעצור את הסחף".

אשרי רואש סיכם במליצות: "סוף סוף גילינו שיש אופציה לתיקו. גם בעונה שעברה גילינו קיצוניות. אני מאמין שהנקודה הזו תחזיר אותנו ליכולת הטובה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully