וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע: "לא היינו שווים ניצחון וגם התיקו הגיע במקרה"

במכבי חיפה התאכזבו מאוד מהיכולת בתיקו נגד מ.ס אשדוד. שחקנים: "הקבוצה משחקת לאחרונה מתחת לרמה שלה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי חיפה נרשמה הערב (שבת) אכזבה גדולה מהתיקו נגד מ.ס אשדוד (1:1) וכן מהיכולת שהציגה הקבוצה. "לא היינו שווים ניצחון וגם התיקו הגיע במקרה", הודה אלישע לוי בסיום, "היה משחק חלש שלנו, איבדנו את השקט והסבלנות. מכבי חיפה של היום לא יכולה להזכיר את זו של השנה שעברה מפני שהיא קבוצה חדשה. זו קבוצה שונה לגמרי ואי אפשר לצפות שניראה כמו בשנה שעברה".

אלישע לוי: "גם התיקו הגיע במקרה"

במועדון ניסו להסביר בסיום המשחק את היכולת הלא טובה שהציגה הקבוצה. "הפציעות הן לא תירוץ", אמר אחד השחקנים בחיפה, "הקבוצה משחקת לאחרונה מתחת לרמה שלה, ובטח פחות טוב מבעונה שעברה. יש מספר שחקנים שסובלים מחוסר ביטחון וברגעים מסוימים במשחק זה ניכר, כי הקבוצה נכנסה ללחץ ואיבדה את הסבלנות".

לעומת האכזבה מהיכולת הכללית של הקבוצה, בחיפה היו מרוצים מאוד מהיכולת שהפגין ליאור רפאלוב, "הוא עשה פעולות בקלות, שיחק מדהים והיה שווה לפחות שני שערים במשחק", אמרו במועדון. הקשר גוסטבו בוקולי עלה לשחק הערב כקפטן, לאחר שבחיפה הודיעו בעבר כי אם דוידוביץ וקטן לא בהרכב, הוא יהיה הקפטן השלישי של הקבוצה. החלוץ ולדימיר דבאלישווילי נראה מאוכזב בסיום המשחק, ובחיפה מקווים שיגלה שיפור במחזורים הקרובים.

מעבר לאכזבה המקצועית, לחיפה יש גם דאגות אחרות. קשר הקבוצה עידן ורד, פרק הערב את הכתף ולמרות שהיה אמור לעבור מחר בדיקת MRI, הודיע למועדון כי הוא מעדיף לא להיבדק מסיבות אישיות (בחיפה טוענים כי השחקן חושש לעבור את הבדיקה, א.י). בעקבות כך הצדדים הגיעו להסכמה שהשחקן יעבור בדיקת CT וייפגש עם המומחה שניתח אותו בפעם הקודמת שנפצע באותה כתף, ד"ר גבריאל מוזס. בחיפה בודקים אפשרות לניתוח, כאשר אם הקשר אכן ינותח הוא ייעדר תקופה ממושכת מהמגרשים. "מה שקרה לעידן זה ממש מזל רע, וכואב לכולנו", אמר אלישע לוי בתום המשחק.

אם זה לא הספיק, בהמשך המשחק נפצע עלי עוסאמן תוך כדי תיקול. המגן/קשר נאנק מכאבים, נכנס לניידת טיפול נמרץ ונבדק על ידי הצוות הרפואי, להם אמר: "ספגתי מכה חזקה, אני לא יכול לזוז". לאחר מכן פונה עוסמאן לבית החולים רמב"ם.

ביום רביעי (27 באוקטובר) תתאמן הקבוצה בשדה בוקר, שם תקיים אימון פתוח לתקשורת. הסיבה לכך שהיא שהבעלים יעקב שחר מאמץ את בית השאנטי שנמצא בסמוך לקיבוץ, ואף רכש מגרש כדורגל באיזור. בנוסף, תשיק הקבוצה בימים הקרובים מנוי לחמישה משחקים שיכלול את המשחקים עם מכבי והפועל תל אביב, הפועל חיפה, הפועל עכו ומכבי נתניה. העלות: 205 שקל עד 490 שקל.

"זהו לא אותו סטויקיץ' המוכר והטוב מהעונה שעברה"

בצד השני של המגרש, מ.ס. אשדוד הגיעה לקרית אליעזר ללא דרגאן סטויקיץ'. השוער הוותיק שוחח עם המאמן ג'ון גרגורי, שאמר לו כי הוא פוטר אותו מלהגיע למשחק וזאת עקב סיבות מקצועיות בלבד.

"שיחקנו טוב מאוד, הגנו בצורה טובה, ואם אנחנו מאוכזבים מתיקו בחיפה זה אומר משהו", אמר גרגורי בסיום, והוסיף לגבי סטויקיץ': "הודעתי לו לפני המשחק שיישאר בבית עם המשפחה שלו". באשדוד סיפרו כי "זהו לא אותו סטויקיץ' המוכר והטוב מהעונה שעברה".

יוסי שקל, שהחליף את השוער הקרואטי, הציג יכולת מצוינת והיה השחקן הבולט של הקבוצה."אני שמח שעשיתי את העבודה על הצד הטוב ביותר", אמר שקל בסיום. "אני קצת מאוכזב משער השוויון שספגנו. חיפה קבוצה מצוינת, אבל במחצית הראשונה הם לא סיכנו אותנו בכלל. עמדנו טוב במגרש וחבל שלא ניצחנו. לגבי השער שספגתי, זינקתי לכדור והדפתי לקורה, הכדור פגע לי בראש ונכנס, אבל אני עם הפנים קדימה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully