וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הרכב מנוצח לא מחליפים

23.10.2010 / 17:32

מלמיליאן מתכונן לסכנין ומתכנן לעלות עם אותם 11 שחקנים שפתחו בהפסד לבני יהודה: דריו פרננדז ממשיך על הספסל

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) את האימון המסכם שלה לקראת משחק הבית מול בני סכנין ביום שני בטדי. על פי האימון נראה כאילו המאמן אורי מלמיליאן לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב, וה-11 שנוצחו ביום שני האחרון על ידי בני יהודה ימשיכו לקבל את הקרדיט.

כריסטיאן אלברז ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני בעוד אבי ריקן יעלה כמגן שמאלי, כאשר גם בקישור האחורי לא צפויים שינויים, שם עידן טל ודן איינבנדר ימשיכו לקבל את הקרדיט בעוד דריו פרננדז ימשיך לחכות על הספסל. בניגוד לשבועות האחרונים פרננדז קיבל את ההחלטה כמקצוען והפגין מוטיבציה גבוהה ומצב רוח טוב באימון.

במשחקון פנימי שנערך, בניגוד לשבוע שעבר, ההרכב הראשון שיחק היטב וניצח 1:6 את ההרכב השני. המאמן אורי מלמיליאן נראה מרוצה וזרק בהלצה "כבר שכחתי שההרכב הראשון יכול לנצח, אני צריך לשנות את התכניות".

לפני האימון כינס מלמיליאן את השחקנים ואמר להם ביחס לעימותים האחרונים באימונים בין טל משעלי לקובי מויאל ובין עמית בן שושן לליאור ראובן כי "זה לא מכובד עבורנו ועבור המועדון כל הריבים והעימותים, ואני לא מוכן יותר לראות את זה כאן. מעכשיו אני לא רק יוציא מהאימון אלא זה ילווה בלפחות קנס כספי".

הקשר סטיבן כהן אמר לאתר הרשמי: "חשבנו שעלינו על דרך המלך אחרי התיקו בחיפה, אבל אז הגיע ההפסד במחזור האחרון לבני יהודה וזה עצר לנו את כל המומנטום החיובי. אנחנו נמצאים במצב שבו כל תוצאה מלבד ניצחון תחשב לכישלון עבורנו, סכנין נמצאת במקום האחרון והיא תבוא להילחם על הנקודות, אבל אנחנו לא צריכים להתחשב באף קבוצה ולקחת מחר את שלוש הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully