וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ישראל מתכוננת להונגריה

אסף גייער, איגוד הראגבי הישראלי

23.10.2010 / 7:52

הנבחרת תשחק בשבת הבאה בווינגייט עם ההונגרים במסגרת בית C2, ומקווה להמשיך בהתקדמות העצומה שעשתה

לפני מספר שנים הצליחה נבחרת ישראל להינצל מירידה לבית התחתון של אירופה. כך חסכה מעצמה הנבחרת את התחרות על התואר המפוקפק של הנבחרת האחרונה בדירוג העולמי. רק לפני שלוש שנים, הפסידה הנבחרת שלנו לנבחרות פינלנד ולוקסמבורג. אלה הן אותן הנבחרות, שכיום מגרדות את תחתית הדירוג העולמי, ונושאות על כתפיהן את משקל שאר נבחרות העולם.

אבל מאז, משהו טוב קורה לראגבי הישראלי. קבוצות נוער חדשות קמות בכל רחבי הארץ, הספסלים בקורסי המאמנים מלאים פעם אחר פעם, נבחרת הנשים שלנו מעפילה לאליפות אירופה ונחשבת כנבחרת מבטיחה לקראת מוקדמות אולימפיאדת ריו 2016. ומעל הכל, רצף של 12 ניצחונות רצופים והעפלת דרג היסטורית מביאים את נבחרת ישראל למיקומה הנוכחי, דירוג 74 בעולם, לאחר העפלה של 20 שלבים בשנתיים.

בשבת אחר הצהריים יוכלו שחקני נבחרת הראגבי של ישראל לנוח. שגרת אימונים מתישה שנמשכה לאורך כל הקיץ ומאמץ אדיר של שנתיים יגיעו לקיצם עם השיא של הרוגבי הישראלי בשנים האחרונות. ישראל מתמודדת כנגד הונגריה במסגרת בית C2 האירופאי. זה אולי לא נשמע הרבה, אבל עליה של 20 שלבים מהווה הישג שיא בראגבי העולמי, שני רק להתקדמות של נבחרת ליטא.

בנבחרת מאמינים ביכולתם לנצח את ההונגרים וקוראים לקהל המסור של הנבחרת לשוב ולמלא את היציעים בוינגייט כמו במשחקים הקודמים. נשיא האיגוד מנחם בן מנחם רואה במשחק תוצאה ישירה של העבודה הקשה של השחקנים והמאמנים בנבחרת: "יש לנו נבחרת צעירה ומבטיחה, ואני מאמין בלב שלם שאפשר וצריך לנצח את ההונגרים, למרות שהם נמצאים בכושר טוב. (נבחרת הונגריה גברה לאחרונה בביתה על נבחרת אוסטריה 16-22. א.ג.) בשנתיים האחרונות הענקנו גיבוי מלא למאמני הנבחרת. הם זוכים לשקט תעשייתי שאינו מוכר בספורט הישראלי, ואני מאוד שמח שהתוצאות לא מאחרות לבוא. ביום שבת נעשה צעד נוסף ומשמעותי במעלה הדירוג, ואני קורא לכל הקהל להתייצב במגרש ולעודד".

מעבר ליציע מלא שיצפה במשחק באצטדיון, ישודר המשחק בשידור ישיר בערוץ ספורט 5. יש ראגבי בישראל, וכעת כל שניתן הוא להמשיך ולקדם אותו למקומו הראוי. השחקנים, המאמנים והקהל יודעים שניצחון על הונגריה הוא השלב הבא בדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully