וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל ת"א: בן דיין יפתח

המגן הוותיק הועדף בסופו של דבר על פני שיש, גם תמוז בהרכב. דוד שוב הדיח את פרדה: "עושה טובה שהוא מתאמן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

מכבי פתח תקוה:

לקבוצה של פרדי דוד יש בעיה מול האדומים, לפחות בשנים האחרונות. הניצחון האחרון של מכבי הושג אמנם בעונת 2007/8, אבל מתוך תשעה מפגשים מכבי ניצחה רק פעמיים ובמאזנה ניצחון ביתי אחד על הפועל בארבע שנים. בעונה שעברה המפגש בין הקבוצות הסתיים בתיקו 0:0 משעמם, אבל בשני המפגשים שקדמו לכך באורווה, מצאנו מכנה משותף – וואליד באדיר כבש לזכות האדומים. אולי זה מעט מאכזב, אבל בכל ארבע השנים האחרונות לא הצליחו שתי הקבוצות להבקיע יותר משלושה שערים למשחק. השחקן האחרון שהבקיע לפתח תקוה במשחק בית ונמצא גם היום בקבוצה הוא לא אחר מאשר דני פרדה (לפני שנתיים), אבל אל תצפו לראות אותו מחר בתוך ה-11.

הפועל תל אביב:

אז מכבי פתח תקוה לא ממש מצליחה בבית נגד הפועל תל אביב בשנים האחרונות, אבל מנגד, כשהאחרונה מתכוננת למשחקים נגד פתח תקוה היא מודאגת ולא לחינם. הקבוצה ממלאבס נחשבת לכבשה השחורה של האדומים כבר שנים ארוכות ובשש העונות האחרונות הם לא ניצחו באף מפגש ליגה ראשון במהלך העונה. בכלל, בחמשת המפגשים האחרונים הפועל הצליחה לנצח רק פעם אחת את הקבוצה של האחים לוזון, שבעונה שעברה הייתה היחידה שלא הפסידה בליגה לאלופה.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

פרדי דוד הקרין בפני חניכיו את משחק הדרבי התל אביבי בו שם דגש בעיקר על ההתקפה ועל השער שכבש ערן זהבי. דוד אמר לשחקנים: "חשוב לי שתשמרו על המשכיות ממשחק הדרבי". בהמשך הקרין המאמן גם את ההפסד של הפועל תל אביב לשאלקה, כשהוא שם דגש על משחק ההגנה של האדומים.

ההתלבטות היחידה של המאמן במהלך האימונים השבוע הייתה כמובן מי יחליף את החלוץ עומר גולן, שהורחק במשחק האחרון. התשובה לכך לא איחרה לבוא – נבוישה מרינקוביץ', הקשר הסרבי שנמצא בכושר טוב מתחילת העונה, יחליף אותו. טל בן חיים ועומר דמארי יפתחו יחד בחוד.

הקשר דני פרדה הודח מסגל הקבוצה על ידי המאמן, ובמועדון טוענים שוב שהסיבות מקצועיות. "פרדה לא נלחם על המקום שלו ועושה טובה שהוא מתאמן", אמר גורם במועדון, "אולי הוא ילמד אם יישב ביציע".

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב ערכה היום (שבת) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק ביום ראשון נגד מכבי פתח תקוה. האדומים דרוכים מאוד לקראת המשחק ולאור העובדה שהיריבה תמיד נחשבת לכבשה השחורה של הפועל. עוד בטרם האימון ערך אלי גוטמן אסיפת קבוצה שבה הראה לשחקנים חלק מהטעויות שנעשו במשחק השבוע נגד שאלקה, ובעיקר בשער הראשון שספגה הקבוצה.

"אנחנו צריכים יותר צפיפות בהגנה ולהיות קרובים אחד לשני בכדי שלא נספוג שערים כאלה", אמר גוטמן והוסיף: "המגרש באיצטדיון רמת גן הוא מגרש גדול ולכן אנחנו צריכים לעשות לחץ ממוקד במרכז המגרש והוא ייתן לנו את היתרון במשחק. לפתח תקוה יש הגנה מאוד מנוסה והתקפה טובה מאוד. אנחנו צריכים להיזהר מהמשחק נגדם".

לאחר מכן יצאו השחקנים לאימון, כשעל פי המסתמן גוטמן יפתח בהרכב זהה לזה שפתח נגד שאלקה. דדי בן דיין, שתורגל עם המחליפים בזמן שגל שיש קיבל את חולצת ההרכב, יפתח בסופו של דבר. טוטו תמוז ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב הראשון ובן סהר ימתין להזדמנות שלו מהספסל. דני בונדר שוב לא יורכב למשחק וזאת למרות היכולת הלא טובה שהפגין עומרי קנדה ביום רביעי בגרמניה.

יעמוד למבחן

מכבי פתח תקוה: מיכאל זנדברג

המשחק הבא יהיה משמעותי מאוד עבורו. למכבי פתח תקוה הגיע בתחילת העונה קשר חלוד שבסך הכל רוצה לחזור לכושר, אבל הדרבי האחרון (לא רק בזכות השער שכבש) הוכיח שלזנדברג עדיין יש את זה. עם אותה חדות ומהירות של פעם, זנדברג יוכל לשדרג את הקישור האפור של מכבי פתח תקוה בשנים האחרונות למשהו יותר יפה, יותר יעיל והרבה יותר מהנה. העונה, מתחת לטל בן חיים, עומר דמארי ועומר גולן, יש לו הזדמנות מצוינת להוכיח שהוא הקשר שהליגה מחכה לו כמעט יותר מדי זמן.

הפועל תל אביב: טוטו תמוז

בכל המשחקים האחרונים של הפועל בליגה, תמוז הוכיח כי רכישתו מבית"ר ירושלים הייתה המשתלמת ביותר העונה עבור האדומים. לכן, בדיוק כמו שקבוצתו תעמוד מחר למבחן גדול, כך גם החלוץ הצעיר. אחרי משחק בינוני בגרמניה, תמוז צריך להוכיח כי הוא יודע לשמור על יציבות שכל כך הייתה חסרה לו בבית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון; יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, מיכאל זנדברג, נבוישה מרינקוביץ'; טל בן חיים, עומר דמארי.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully