וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טקסס בוורלד סירייס, היאנקיז בחוץ

23.10.2010 / 8:52

הריינג'רס הדיחו את האלופה היוצאת, כשגברו עליהם 1:6 וניצחו 2:4 בסדרה. מחכים ליריבה הבאה: סן פרנסיסקו או פילדלפיה

טקסס - ניו יורק יאנקיז 1:6 (2:4 לריינג'רס, שעלו לוורלד סירייס)

זהו זה. כל מי שחשב שהיאנקיז יצליחו להתגבר על הבעיות שליוו אותם במהלך העונה התבדה. בשנה שעברה דרסו הפסים את דרכם לזכיה בוורלד סירייס, השנה זה כבר היה קשה יותר, אולי בלתי אפשרי. ההגשה הייתה בינונית, ההתקפה לא הגיעה לפלייאוף ועם תצוגה כזו אתה לא שומר על התואר.

כבוד לריינג'רס, ובמיוחד למגיש קולבי לואיס, שהגיע מהליגה ביפן והיה המגיש היחיד של טקסס עם שני ניצחונות בסדרה. זהו וורלד סירייס ראשון בהיסטוריה לריינג'רס, וכמה שזה מגיע להם ולמגיש שלהם, שבהופעה אדירה על הגבעה הזכיר את "אחיו" הבכיר קליף לי, הגיש שמונה אינינגים, חשמל שבעה חובטים בסטרייקאאוט וזכה בניצחון הצודק.

האינינג החמישי היה המפתח במשחק. היאנקיז השוו במאמץ רב עם ריצת סמול בול קלאסית, כשאלכס רודריגז חבט לדאבל, קודם על ידי לאנס ברקמן לבסיס השלישי ונכנס הביתה על הגשה פראית - 1:1. הריינג'רס כאילו חיכו לאות להתעורר ואז עקצו. עם שני אאוטים הוליכו היאנקיז את ג'וש המילטון - ושילמו על זה ביוקר. המגישים של הפסים התעללו בוולאדימיר גררו לכל אורך הסדרה והתייחסו אליו כנון פקטור. הדומיניקני הוותיק לא שכח, ועם דאבל ארוך הכניס את המילטון ומיטש מורלנד הביתה - 1:3. בשלב הזה החליף דייויד רוברטסון את פיל יוז, רק כדי לתת לריינג'רס לנעוץ את המסמר האחרון עם הומר של נלסון קרוז, שהכניס את ולאד ואותו הביתה - 1:5 והעסק נסגר, כשאיאן קינסלר מוסיף ריצה חסרת משמעות באינינג השביעי.

אז טקסס כבר בפנים, וכעת היא מחכה ליריבה הבאה, שתגיע מסן פרנסיסקו או מפילדלפיה. הג'איינטס מובילים 2:3 בסדרה, וישלחו הלילה בפילי את ג'ונתן סאנצ'ז לסגור עניין מול רוי אוסוולט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully