וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הזדמנות לסגור חשבון

24.10.2010 / 17:16

גרין ביי מחכה לברט פארב ומינסוטה כדי לנקום על הסוויפ מאשתקד. ניו אינגלנד בסן דייגו, הג'איינטס מתארחים בדאלאס

שיחת השבוע ב-NFL הייתה הפגיעות החמורות שנגרמות מתיקולים עם הקסדה. עד כמה יכול שחקן לתזמן את עצמו בשבריר שניה? דאנטה רובינסון לא היה צריך להיענש על התיקול בדשון ג'קסון, חריף ככל שיהיה. השאלה היא האם ה-NFL כפי שאנחנו מכירים אותו מתחיל להשתנות.

מי שספג תיקול אכזרי ונשאר עם זעזוע מוח קשה הוא המדור, שחווה שבוע שפל מביך של 4 מ-14 וצנח ל-48 מ-90 (53 אחוז). כמו ג'יימס הריסון, גם אנחנו שוקלים לפרוש מפוטבול, אבל לא ממיאוס או בצעד הפגנתי אלא כתוצאה של חוסר מושג. לפני שנראה מה מכינות לנו הרשתות, הבהרה קטנה: בסוף השבוע הבא, באופן חד פעמי יהיה המדור מצומצם. הקדימון יהיה רזה יותר וכך גם ידיעת המשחקים והחדשות השוטפות. עימכם הסליחה, בשבוע שלאחר מכן הכל ישוב לקדמותו.

ג'ייסון גארט מתאם ההתקפה של דאלאס קאובויס עם הקוורטרבק טוני רומו. Tony Guttierez, AP
"טוני, אתה יודע מה הבעיה האמיתית של ה-NFL? וואלה! פוטבול וההימורים שלהם"/AP, Tony Guttierez

METV:

19:00: מיאמי - פיטסבורג

22:15: סן דייגו - ניו אינגלנד

FOX:

19:00: טנסי - פילדלפיה

22:15: דנבר - אוקלנד

ESPN:

2:15, בין ראשון לשני: גרין ביי - מינסוטה

2:30, בין שני לשלישי: דאלאס - ניו יורק ג'איינטס

ברט פארב שחקן מינסוטה וייקינגס עם ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. Jim Prisching, AP
איך זה ייגמר הפעם? פארב ורוג'רס בשנה שעברה/AP, Jim Prisching

מי ימשיך בתנופה? (שעה ראשית: 19:00)

טנסי (2:4) - פילדלפיה (2:4)

לאחר שקווין קולב הנהיג את האיגלס לעוד ניצחון, אנדי ריד גומל לו עם אשראי שיקבל כפותח במשחק בנשוויל, אף על פי שמייקל ויק יכול טכנית לשחק. האיגלס יסתדרו, כידוע, ללא דשון ג'קסון שנפצע במשחק מול אטלנטה, אבל ינסו לחדור את ההגנה האווירית של הטייטאנס עם הלהיט החם שלהם ג'רמי מקלין. בטנסי סובל וינס יאנג מפציעות בברך ובקרסול, כשגם קרי קולינס לא בקו הבריאות. אחד מהם לפחות צפוי להיות כשיר למשחק.

התחזית: ניצחון לאיגלס


אטלנטה (2:4) - סינסינטי (3:2)

ההגנה של הפאלקונס לא הייתה קיימת בלינקולן פייננשל בשבוע שעבר, כשגם ההתקפה לא ממש תקתקתה. עכשיו לאטלנטה יש הזדמנות לחזור למסלול, אבל הקו האחורי יצטרך לעשות עבודה טובה יותר על טרל אואנס וצ'אד אוצ'וסינקו, שיודע שהפסד יכניס את קבוצתו למערבולת: "ללא ספק, כפתור הפאניקה יילחץ. לא פשוט לפתוח עונה במאזן 4:2, במיוחד עם הלו"ז שיש לנו".

התחזית: ניצחון לפאלקונס


בולטימור (2:4) - בפאלו (5:0)

הרייבנס ספגו הפסד כואב בפוקסבורו בשבוע שעבר, והם כבר מוכנים לפרוק את הזעם על החבר'ה המסכנים מניו יורק העילית. "אני חושב שנלמד ונפיק לקחים מההפסד הזה", אמר הקוורטרבק ג'ו פלאקו. בפאלו ניצחה במפגש האחרון בין השתיים, ב-2007. כל הסימנים מראים שזה לא יקרה שוב כי...

לא מהמרים על בפאלו!

טרל אואנס שחקן סינסינטי בנגאלס. Stephen Savoya, AP
הפסד נוסף = מערבולת גדולה. אוצ'וסינקו ואואנס/AP, Stephen Savoya

קרוליינה (5:0) - סן פרנסיסקו (5:1)

שישה משחקים לקח לפורטי ניינרס כדי לקצור ניצחון ראשון העונה, ועכשיו הם מחפשים להיכנס חזק יותר לעניינים ב-NFC מערב. הניינרס ינסו להכתיב את הקצב דרך ההגנה, כשמולם יעמוד מאט מור, שחוזר להרכב לאחר שני ניסיונות של המאמן ג'ון פוקס ללכת עם ג'ימי קלאוסן. בהתקפה תמשיך סן פרנסיסקו להישען על פרנק גור, שנתן מול אוקלנד את משחק הריצה הטוב ביותר שלו העונה.

התחזית: ניצחון לניינרס


שיקגו (2:4) - וושינגטון (3:3)

הברס אולי עומדים על מאזן 2:4, אבל משחקים יותר כמו קבוצה במאזן חצוי מקסימום. ההפסד לסיאטל הוציא הרבה רוח מהמפרשים של עיר הרוחות, כשגם בוושינגטון לא רגוע. "לא חשבתי שנחזיק את פייטון מאנינג על 200 יארד, אבל גם לא דמיינתי שנרשה 469 יארד", אמר לונדון פלטשר על תצוגת האימה של הגנת הרדסקינס בהפסד לאינדיאנפוליס. שתי ההתקפות ימשיכו להישען על הרצים שלהן - ריאן טוריין בוושינגטון ומאט פורטה בשיקגו. אגב, במשחק האחרון בין השתיים, ב-2007, ניצחו הרדסקינס 16:24, כשהקוורטרבק שהוביל אותם היה טוד קולינס, היום המחליף של שיקגו.

התחזית: ניצחון לברס


מיאמי (2:3) - פיטסבורג (1:4)

שבוע סוער עבר על שתי הקבוצות בעקבות חוק הקסדות החדש. ג'יימס הריסון מפיטסבורג שחרר איום פרישה ומיהר להצטרף לקבוצתו, צ'אנינג קראודר מהדולפינס אמר כי יצפצף על חוק משום ש"אם הם רוצים שנתקל בלי קסדות, שלא יתנו לנו קסדות". בן רות'לסברגר ינסה להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה עם מייק וואלאס והיינס וורד, שהביא לניצחון על קליבלנד. מיאמי הפתיעה בגרין ביי, וטוני ספראנו יודע שהוא חייב עוד ניצחון כדי לשמור על מרחק סביר מהג'טס ומהפטריוטס שנותנים גז.

התחזית: פיטסבורג

בן רות'לסברגר שחקן פיטסבורג סטילרס חוגג עם מייק וואלאס. Gregory Shamus, GettyImages
להשכיח את השבוע החולף ולהתמקד בתוצרת התקפית. רות'לסברגר ומייק וואלאס/GettyImages, Gregory Shamus

קנזס סיטי (2:3) - ג'קסונוויל (3:3)

שתי הקבוצות חזרו למימדים שלהן בשבוע שעבר. הצ'יפס כבר הובילו בעשר נקודות הפרש ביוסטון חמש דקות לסיום וירדו מנוצחים, הג'אגוארס נכנעו ללא תנאי לטנסי. ג'ק דל ריו יעלה בג'אגוארס שני קוורטרבקים מן האוב שיחליפו את דייויד גרארד הפצוע. טוד באומן בן ה-38, שלא פתח חמש שנים, יעלה בהרכב, מי שיגבה אותו הוא פטריק ראמזי, עוד נפל מפס הייצור המזעזע של וושינגטון בשנים האחרונות.

התחזית: נו, עם כל זה איך אפשר להמר נגד קנזס סיטי?


ניו אורלינס (2:4) - קליבלנד (5:1)

ההפסד המביך בפיניקס לפני שבועיים טלטל את הסיינטס, שעשו את השינוי הדרוש בניצחון המרשים בטמפה ביי. ניו אורלינס נראתה מתוקתקת יותר, וכעת היא מגיעה למשחק ביתי שבו היא אמורה לאסוף את ה-W. קולט מק'קוי ימשיך לפתוח בבראונס, שהראו לאחרונה חולשה במשחק הריצה בעקבות פציעתו של פייטון היליס. ג'וש קריבס ומוחמד מסאקווה נטשו עם זעזוע מוח את המשחק בפיטסבורג, ובלעדיהם קשה לראות מאיפה הבראונס מייצרים נקודות.

התחזית: סיינטס


טמפה ביי (2:3) - סט. לואיס (3:3)

שתיים מהקבוצות המפתיעות יותר העונה ישחקו בריימונד ג'יימס סטדיום. הבאקנירס, למרות התבוסה הביתית לניו אורלינס, עדיין בתמונת המאבק ב-NFC דרום, הראמס חזרו יפה מתבוסה משפילה לדטרויט ושמרו על הבית עם ניצחון הרואי על סן דייגו. משחק שיכול ליצור אופק חדש לאחת הקבוצות.

התחזית: מפתה ללכת על סט. לואיס, אבל לאור התבוסה בדטרויט, קשה להמר עליה בחוץ. טמפה ביי

רוברט מיצ'ם שחקן ניו אורלינס סיינטס מבקיע טאצ'דאון. Brian Blanco, AP
עכשיו זה כבר נראה הרבה יותר טוב לסיינטס. רוברט מיצ'ם עם טאצ'דאון בטמפה ביי/AP, Brian Blanco

הצ'ארג'רס עם הגב לקיר (שעה ראשית: 22:05-22:15)

סן דייגו (4:2) - ניו אינגלנד (1:4)

למרות הביקורות הרבות על היכולת של טום בריידי וההגנה האחורית הקלוקלת, הפטריוטס במאזן 1:4 ונושפים חזק בעורף הג'טס. מהצד השני, פיליפ ריוורס והצ'ארג'רס טרם ניצחו העונה בחוץ, וגם בבית יהיה להם קשה ללא שני הנשקים העיקריים שלהם בהתקפה האווירית - מלקולם פלויד ואנטוניו גייטס, שניהם לא צפויים לקחת חלק במשחק. הבשורה לסן דייגו באה מצד התופס וינסנט ג'קסון, שאמור לחזור להתאמן בשבוע הבא לאחר השעייה וחרם על הקבוצה.

התחזית: עם פלויד וגייטס זה היה שונה, אבל בלעדיהם זה באמת נראה בכיוון של ניו אינגלנד. פטריוטס


דנבר (4:2) - אוקלנד (4:2)

תפיסה אחת בקסדה הפרידה בין הברונקוס לבין ניצחון ביתי על הג'טס, ובמקום זאת הם השתלבו בבלגאן של ה-AFC מערב, עם מאזן זהה לזה של הריידרס והצ'ארג'רס. אדי רויאל לא צפוי לשחק בדנבר, כשבאוקלנד עשוי קייל בולר לפתוח במקום ברוס גראדקובסקי וג'ייסון קמפבל, שניהם פצועים.

התחזית: ניצחון לדנבר


סיאטל (2:3) - אריזונה (2:3)

לפחות כרגע, זה נראה כמו קרב ישיר על ראשות ה-NFC מערב. הקרדינלס לא שיחקו בשבוע שעבר, וראו כיצד הסיהוקס מחזיקים מעמד בניצחון המצוין בשיקגו. סיאטל מפגינה השנה הגנה חזקה בבית, ולמקס הול מחכה אתגר גדול. "אני חושב שהסתגלתי", אמר הקוורטרבק של אריזונה, "כל מה שאני יכול לעשות הוא לעבוד קשה".

התחזית: עבודה קשה לא תספיק. ניצחון לסיאטל

פיליפ ריוורס שחקן סן דייגו צ'ארג'רס. Otto Greule Jr, GettyImages
יותר מדי צרות. ריוורס/GettyImages, Otto Greule Jr

גרין ביי (3:3) - מינסוטה (3:2) - 2:15, בין ראשון לשני

בשנה שעברה עשתה החזרה של ברט פארב ללמבו פילד הרבה רעש, והשנה הוא מגיע עם מוראל פגוע בעקבות פרשת ההטרדה המינית. אלא שבגרין ביי עצמה המצב לא שפיר כלל. הפאקרס נחלו שני הפסדים בהארכה, לוושינגטון ולמיאמי, ובאופן כללי הקבוצה לא מתקתקת, כשהחיסרון של ריאן גרנט התברר כפטאלי. הוויקינגים חייבים לנצח על מנת לא לתת לסיכויי הפלייאוף שלהם לדעוך. המשחק מול דאלאס בשבוע שעבר היה התחלה טובה.

התחזית: בכל זאת, פאקרס


דאלאס (4:1) - ניו יורק ג'איינטס (2:4) - 2:30, בין שני לשלישי

בדאלאס המוראל שפוף במיוחד בעקבות ההפסד הקטלני למינסוטה, שהצניח את הקבוצה למאזן 4:1 וגרם לג'רי ג'ונס להבין שהשנה הוא יראה את הפלייאוף מהבית. ג'ונס המשיך לתמוך במאמן וייד פיליפס ולא יחליפו עד תום העונה. ניו יורק עלתה למאזן 2:4, אבל נראתה בינונית במקרה הטוב מול דטרויט. פילדלפיה למעלה, וושינגטון עושה קולות של תחרות - וזו הזדמנות טובה לג'איינטס לנער מעליהם לפחות את הקאובויס עד תום העונה.

התחזית: יצליחו. ניצחון לניו יורק

איליי מאנינג שחקן ניו יורק ג'איינטס נלחץ על ידי שחקני דטרויט ליונס. Seth wenig, AP
סבבה שניצחתם, איליי, אבל השבוע יכולת כזו לא תספיק/AP, Seth wenig

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully