וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגייאר לבית"ר: "תאשרו שהמיליונים שהעברתי הם הלוואה"

22.10.2010 / 14:26

הספונסר לשעבר מנסה לגרום לגאידמק להעביר אליו את הקבוצה ושלח מכתב הבהרה לבית"ר. מלמיליאן מתלבט לגבי ההרכב

גומא אגייאר מסרב להירגע בכל הנוגע לבית"ר ירושלים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אגייאר ממשיך להבהיר כי ארבעת מיליון הדולרים שהוא העביר לבית"ר ניתנו בגדר הלוואה, ושלשום (רביעי) שלח נציגו של אגייאר מכתב בו הוא דורש כי בית"ר תשנה זאת בספריה ותעביר אליו מסמך מסודר בעניין. מעבר לכך, מדובר בעוד ניסיון של גומא ואנשיו להמשיך ולהפעיל לחץ על ארקדי גאידמק לרכוש את בית"ר ירושלים.

נציגו של גומא, חיים אלדר, סיפר לרדיו ירושלים כי "גומא לא רוצה את הכסף חזרה ולא ביקש. הוא לא ינסה להכשיל את בית"ר, אך מצד שני, הוא בא וראה את מצבה של בית"ר, ובא עם נכונות להשקיע סכומים לא קטנים כדי שבית"ר תהיה טובה וחזקה, אבל ישנם אנשים שמונעים את ההתקשרות בין גומא לארקדי ומנסים להימנע ממפגש ביניהם. אם היו גורמים שהיו רוצים להעביר את המהלך הזה, הוא היה קורה".

בנוגע לשאלה האם מדובר באיציק קורנפיין אמר כי "מי שאמור לנהל את בית"ר ולהעביר את המהלך הזה הוא קורנפיין. הוא יכול להוביל אותו יותר מכל אחד אחר, ואני מצפה ממנו שיעשה את זה. נכון להבוקר ההצעה של גומא ירדה מעשרה מיליון לשמונה מיליון דולר, ואם בית"ר וארקדי ימשיכו לשחק, אז זה ימשיך ויירד עד שלבית"ר לא יישאר כלום. אני בטוח שבפגישה אחת מסודרת של ארקדי, גומא וקורנפיין הכל יכול להיסגר, ישיבה אחת פשוטה".

איציק קורנפיין הגיב: "מדובר בסך הכל בעניין רישומי. מדובר אכן בהלוואה שגומא יקבל במידה שאם הקבוצה תימכר למישהו אחר או במידה שהקבוצה תגיע לפירוק. גומא התחייב להשקיע שישה מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות".

לגבי ההאשמות המרומזות של חיים אלדר אמר קורנפיין: "כשעלה הנושא של גומא חזרה, אני בהחלטה מודעת לקחתי צעד אחורה ואמרתי לגומא ולארקדי שהדרך היחידה שמו"מ כזה יכול להבשיל לעסקה זה אחד מול אחד ולא דרך מתווכים. ידענו שמדובר בהרבה כסף ואמוציות, ושיעופו המון לכלוכים, ולא רצינו שבית"ר תיפגע. בית"ר לא יכולה לנקוט עמדה לפיה הכסף של מי טוב יותר ולא צריכה להתעסק בזה. צר לי שמנסים להעלות את זה על ידי רמיזות או הכפשות. לגומא יש זכויות שיירשמו בדפי ההיסטוריה של בית"ר כאיש שמנע ממנה פירוק. התנאים פשוט השתנו - אין לי ידיעה למה הדעה של ארקדי השתנתה. היום הוא כבר לא מוכן לתת את הקבוצה בחינם. נכון להיום הוא מעדיף להיות הבעלים של בית"ר ירושלים ולא לתת אותה בחינם. יכול להיות שעוד חודשיים-שלושה, כשהוא יבין שצריך להשקיע כסף, הוא יחליט אחרת".

באימון הקבוצה מחר צפוי המאמן אורי מלמיליאן לתרגל את ההרכב שיפתח ביום שני מול סכנין. השאלות המעניינות, כמו בכל שבוע, נוגעות לדריו פרננדז, וגם לעובדה כי מלמיליאן ייאלץ להחליט האם להחזיר להרכב את אלי דסה הצעיר שחזר משהות עם נבחרת הנוער או שמא להמשיך ולפתוח עם כריסטיאן אלברז בעמדת המגן הימני. "אל תתפלאו אם הוא ימצא מקום לאלברז בקישור, לפי האימונים אורי יבצע הפתעה או שניים בהרכב", סיפר אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully