וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הסדרה חוזרת לפילדלפיה

22.10.2010 / 7:14

רוי האלאדיי מהפיליז נקם בטים לינסקאם מהג'איינטס, ניצח 2:4 ופילדלפיה צימקה ל-3:2 והשאירה סיכוי לוורלד סירייס

סן פרנסיסקו - פילדלפיה 4:2

הפעם, רוי האלאדיי לא נפל. האס של פילדלפיה, שידע כי הפסד יגמור לפיליז את העונה, הגיש שישה אינינגים, במהלכם סילק חמישה חובטים בסטרייקאאוט, וגבר על טים לינסקאם. בכך החזירו הפיליז לעצמם את הביתיות, וכעת הסדרה שבה לעיר האחווה למשחק אחד נוסף לפחות. רוי אוסוולט יגיש במשחק 6 מול ג'ונתן סאנצ'ז כדי לשמור את הפיליז בחיים, ואם יצליח לעשות זאת יתמודדו קול המלס ומאט קיין במשחק השביעי והמכריע.

מה שרוב שחקני הפיליז לא ידעו הוא שהאלאדיי סבל מפציעה במפשעה, אותה הצליח במאמץ רב להסתיר. מה שהם כן ידעו הוא שאינינג שלישי הרסני של טים לינסקאם, שהיה מצוין בשאר האאוטינג וסיים עם שבעה ושבעה, ושל ההגנה שלו עשה את ההבדל במשחק. ביתרון 0:1 לג'איינטס, חבט ראול איבנייז לסינגל וקרלוס רואיז נפגע מהגשה ועלה לבסיס. האלאדיי קידם את שני הרצים ואז עשה אוברי האף טעות שהתבררה כגורלית, אפשר לשיין ויקטורינו לעלות לבסיס השני ולשני הרצים להבקיע - 1:2 לג'איינטס. סינגל של פלאסידו פולאנקו הכניס את ויקטורינו וקבע 1:3.

הג'איינטס חזרו למשחק באינינג הרביעי עם דאבל של מי אם לא קודי רוס, שהכניס את פאט ברל וקבע 2:3. עד לסיום התנהל דואל, כשבאינינג התשיעי חבט ג'ייסון וורת' להומר שהעלה ל-2:4. שמירה מוצלחת של בראד לידג' שמרה את פילדלפיה בעניינים, הקבוצות נוסעות בחזרה למזרח.

הלילה יתקיים משחק 6 בסדרה בין טקסס לניו יורק יאנקיז. קולבי לואיס מהריינג'רס יגיש מול פיל יוז מהיאנקיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully