וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון זעם באימון קרית שמונה: "הרמה קטסטרופה"

הדס גרינברג

21.10.2010 / 21:18

מאמן מוליכת הטבלה רתח על שחקניו באימון והפסיקו לפני סיומו. שחקן בקבוצה: ”היתה ירידת מתח, הגיע לנו לקבל בראש”

למרות שהיא מאכלסת את המקום הראשון בטבלה של ליגת העל, ולמרות פתיחת העונה הנהדרת שלה, בקרית שמונה לא נכנסים לשאננות. הערב (חמישי) ערכה הקבוצה אימון, במהלכו התרגז מאוד מאמן הקבוצה, רן בן שמעון על שחקניו. בן שמעון כעס על הרמה שהציגו השחקנים באימון ומהקצב שלהם. מספר רגעים לפני שהיה אמור לתרגל את השחקנים מול השער, החליט בן שמעון להפסיק את האימון במפתיע. המאמן היה נרגז מאוד וצעק על שחקניו: "רמת האימון היא קטסטרופה" .

חלק מהשחקנים הודו כי רמת האימון אכן לא הייתה גבוה ושניתן להבין את כעסו של המאמן, אך אחרים טענו כי היה יכול להבליג ולהמשיך את התרגול. אחד משחקני הקבוצה אמר הערב: "באמת היתה ירידת מתח בשני האימונים האחרונים, וברור לנו שרן לא רוצה שזה יקרה. הגיע לנו לקבל בראש". לפני שהחלו העצבים בגזרת הצוות המקצועי, תרגל בן שמעון את ההרכב שמתוכנן לפתוח במשחק מול אשקלון, כשאופיר חמו שפתח מול הפועל חיפה תורגל בתחילה בהרכב, אך הוחלף לאחר מכן בזוראן באלדובלייב.

ויאם עמאשה, שסבל ממתיחה בשריר התאומים, ערך אימון מלא וצפוי להיות כשיר ולפתוח. המגן אלעד גבאי, ששב מפציעה וחזר לאימונים מלאים לפני שבוע, עשוי לחזור גם לסגל ביום שבת, זאת לאור העובדה שלמרות שהמגן הימני ברק בכר פתח מתחילת העונה, הוא עדיין סובל מרגישות בברך וככל הנראה בן שמעון מעוניין באופציה לחילוף על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully