וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדי: "יהיה מרגש מול בני יהודה, באים לקחת 3 נקודות"

הדס גרינברג

21.10.2010 / 18:33

קשר הפועל עכו מצפה למפגש מול קבוצתו לשעבר בשבת: "יש לי הרבה זכרונות משם, יהיה מעניין". עבדול ראזק ופלצ'וק יפתחו

המפגש בין הפועל עכו לבני יהודה בשבת יהיה מרגש במיוחד עבור מי שהצטרף לפני מספר שבועות לקבוצה הצפונית - מהראן ראדי. כזכור, הקשר הגיע הקיץ לעכו לאחר שנתיים בשורות הזהובים. "זו פעם ראשונה שאני פוגש את בני יהודה מאז עזבתי", אמר הערב (חמישי) הקשר לוואלה! ספורט. "זו קבוצה ששיחקתי בה שנתיים והיו לי הצלחות בה - היינו באירופה, גמר גביע, יש לי הרבה חברים שם, מבחינתי זה מאוד מרגש לפגוש אותם. יש לי הרבה זיכרונות מהם ומהאוהדים של הקבוצה שתמכו בי. עכשיו אני אפגוש אותם מהצד השני, אבל אחרי שיתחיל המשחק ההתרגשות תעבור ויהיה משחק מעניין".

עם זאת, ראדי בחר להשאיר את הפיקנטריה בצד והתייחס לצד המקצועי. "ללא קשר לניצחון על בית"ר ירושלים לבני יהודה יש קבוצה טובה, הם אומנם לא הביאו את זה עדיין לידי ביטוי אבל אני מתרכז בהפועל עכו. אני חושב שאנחנו מספיק טובים וחזקים לנצח את המשחק הזה, זה משחק בית ואנחנו באים לקחת שלוש נקודות". על אף היכולת הפחות טובה בתיקו מול הפועל אשקלון במחזור האחרון, בחר הקשר להסתכל על הצד החיובי שלדעתו יתרום לקבוצה רבות: "אני מאחל להרבה קבוצות בליגת העל מרקם חברתי כמו שיש לנו, זה בא לידי ביטוי גם במשחקים. באשקלון שיחקנו יותר כדי לשמור ולא לקבל גול, אבל אני מקווה שנמשיך בתוצאות חיוביות וטובות".

בתוך כך, הקבוצה סיימה הערב אימון נוסף בו ערך המאמן אלי כהן תרגול של ה-11 איתם הוא מתכנן לפתוח. על פי התרגול נראה כי איברהים עבדול ראזק שהחלים מפציעה ישוב להרכב על חשבונו של ליעד אלמליח. כמו ראדי, גם ניקולס פלצ'וק, שלא פתח בשבת האחרונה, יקבל את הקרדיט במקומו של החלוץ רועי דיין. כהן מתכנן להמשיך במערך של שלושה בלמים כאשר שמעון הרוש ורן קוזוך ימשיכו כמגנים. המגן רועי לוי ששב לאימונים לאחר שסבל ממתיחה צפוי להמתין להזדמנות שלו על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully