וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצים למנוע תיקולים עם קסדה? שלא יתנו קסדה"

21.10.2010 / 15:56

צ'אנינג קראודר ממיאמי זועם על החלטת ה-NFL לקנוס על תיקול מסוכן: "יש לי קסדה ואשתמש בה". ג'יימס הריסון חוזר להתאמן

ג'יימס הריסון, הליינבקר של פיטסבורג שהודיע אתמול (רביעי) באמצעות סוכנו כי הוא שוקל פרישה מפוטבול, שב היום, כצפוי, יש לומר, לאימוני הסטילרס. "הייתה לנו פגישה טובה", אמר המאמן מייק טומלין, "אני חושב שחלק מלהיות פרודוקטיבי זה לדעת להמשיך הלאה. שחררנו אותו מאימון אחד כדי להירגע, הוא יתאמן מחר ויפתח ביום ראשון".

מי שממש לא מקבל על עצמו את הדין הוא צ'אנינג קראודר, הליינבקר של מיאמי שמתכוון להמשיך ולתקל באמצעות הקסדה. "אם יש לי הזדמנות לתקל מישהו, זה מה שאעשה", אמר קראודר, "יש לי קסדה, אני אשתמש בה. אם הם רוצים שאשחק בלי קסדה, שיקחו אותה ממני".

קראודר לא דופק חשבון לליגה: "הם מגנים על הקוורטרבקים והתופסים כי הם רוצים למכור יותר חולצות. לא אכפת להם משחקני ההגנה, אלה לא מוכרים חולצות". שחקנים נוספים בליגה הגיבו, וגם הם לא אהבו את המהלך. "זה הספורט והוא כולל תיקולים חזקים", אמר חברו לשעבר של קראודר במיאמי, ג'ואי פורטר מאריזונה, "זה משחק של גלדיאטורים והספורט הזה עוד ישתנה".

בגזרה אחרת, דיאנה פארב, רעייתו של ברט, נשאלה בראיון כיצד היא מתמודדת עם הטענות על הטרדה מינית של הקוורטרבק ואמרה: "אני מחזיקה מעמד בזכות האמונה שלי". היא לא אמרה או רמזה אם היא מאמינה לשחקן או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully