וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "אנחנו לא ברמה האירופית"

21.10.2010 / 15:44

חלוץ הפועל ת"א שב מגרמניה מאוכזב אחרי ההפסד לשאלקה. גוטמן: "עכשיו אנחנו צריכים לקוות להביא נקודה או יותר בבית"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב חזרה הביתה עם אפס נקודות אחרי שלושה משחקי ליגת האלופות, ונחתה היום ( חמישי) לאחר עוד הפסד, 3:1 לשאלקה. "כמו שאפשר היה לראות, הפועל תל אביב שיחקה טוב במחצית הראשונה", אמר אלי גוטמן, מאמן הקבוצה, עם הנחיתה. "עשינו את הטעות המיותרת מיד בתחילת המשחק, אבל בסך הכל היינו טובים. את המחצית השנייה לא פתחנו טוב, והיה קטע שנשברנו. זה יכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה יותר. אנחנו כל הזמן צריכים להפיק את הלקחים וללמוד. עכשיו נקווה להביא לפחות נקודה או נקודות בשני משחקי הבית שלנו".

גוטמן סירב לסכם את הקמפיין של האדומים בצ'מפיונס, והוסיף עוד: "אני עוד לא רוצה לסכם את המסע הזה. סיימנו סיבוב שלם שבו הפסדנו בחוץ לבנפיקה ושאלקה. אלה תוצאות שאתה לוקח בחשבון, אבל חשבתי שבסוף הסיבוב הזה נהיה לפחות עם נקודה אחת. אני מקווה שנעשה את הסוויץ' למשחקים הבאים".

איתי שכטר, שהשאיר לאדומים את הכבוד עם שער מצמק, נשמע אף הוא מאוכזב, ואמר: "אני לא יודע אם להגיד שאנחנו בליגה שלהם או לא, אבל בסופו של דבר שאלקה היו עדיפים עלינו. לצערי נתנו את הביטחון ליריבה עם השער שספגנו בשלב מוקדם. מול ראול והונטלאר קשה מאוד לחזור במיוחד לאור הטירוף שבאיצטדיון. במפעל כזה צריך להיות חזק בהגנה ולנסות להפתיע כדי להשיג נקודות".

החלוץ נשאל אם לאדומים יש סיכוי לסיים את הקמפיין עם נקודות, וזה השיב: "אנחנו מתייחסים לכל משחק לגופו, וכרגע אנחנו מתמקדים במכבי פתח תקוה. נגד שאלקה יהיה קשה מאוד ובכל מקרה אי אפשר להתחיל את המשחק בפיגור". על הבדלי הרמות, הוסיף שכטר: "זה נכון שאנחנו לא ברמה האירופאית מבחינת הכדורגל הישראלי, שאלקה זו קבוצה יותר חזקה מאיתנו. אנחנו רוצים להגיע לשם אבל אנחנו רחוקים. אני מאמין שעם הזמן אנחנו נשתפר ונהיה יריב לקבוצות ונבחרות גדולות". מבחינה אישית הוסיף שכטר: "ממשחק למשחק אני צובר ניסיון ברמות האלה, ועם הזמן אני אצליח להשתלב יותר ולהגיע לרמות האלה".

מדוע בונדר לא פתח מול שאלקה?

העובדה שעמרי קנדה הועדף על פני דני בונדר בהרכב מול שאלקה העלתה מספר תהיות אצל אנשים בקבוצה. כמה מהם גרסו שייתכן וישנו קשר בין הספסול של בונדר לעובדה שהמגן עדיין לא חתם על חוזה בקבוצה. גורם בהפועל תל אביב אמר: "מתחילת העונה במשחקים שהיינו צריכים הגנה, דני תמיד היה בעדיפות על קנדה ושיחק מצוין באותם משחקים. יש תחושה שהנהלה מפעילה לחצים על דני שיחתום על חוזה חדש שאולי גם מתבטאים באי הכללתו בהרכב".

כידוע, בונדר מנהל כבר מהעונה שנה שעברה משא ומתן מול הפועל תל אביב ועדיין לא הגיע להסכמות. המגן הוא בעל אחת המשכורות הנמוכות בקבוצה, כ-30 אלף דולר לעונה, כשהוצע לו 60 אלף. נכון לעכשיו, בונדר לא חתם על החוזה החדש ומצא אותו כמעליב, ובסוף השנה כנראה יעדיף לסיים את חוזהו ולהפוך לשחקן חופשי. גורמים בקבוצה לא פסלו קשר בין הסיטואציה הזו לאי הכללתו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully