וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: האוהדים יצ'ופרו אם ישמרו על ההגינות

הדס גרינברג

21.10.2010 / 14:01

ראשי המועדון פתחו בקמפיין שבסיומו תוגרל טיסה למחנה האימון בקיץ הבא. עמאשה שסובל ממתיחה ינסה הערב להתאמן

בעקבות גל האלימות ששטף את הכדורגל הישראלי בשבוע החולף החליטו בעירוני קריית שמונה, מוליכת ליגת העל, לפתוח בקמפיין מיוחד נגד האלימות במגרשים. כשלב ראשוני ייפרסו ביציעים במשחק הבית מול הפועל אשקלון בשבת הקרובה כרזות נגד אלימות ויחולקו אלפי פליירים המתייחסים לנושא.

כצעד שני הבטיחו במועדון כי אם אוהדי הקבוצה יזכו בתום העונה בתואר הקהל ההוגן מטעם ההתאחדות, תוגרל טיסה לאחד ממנויי הקבוצה למחנה האימונים בקיץ הבא וישהה עם השחקנים, כשכל האירוח יהיה על חשבון עירוני קרית שמונה. כחלק מהקמפיין, החליטו בנוסף בהנהלת קרית שמונה ששישה מאוהדי הקבוצה יצטרפו למשחק חוץ וישהו עם השחקנים במלון בו תלון הקבוצה במרכז הארץ.

בתוך כך תמשיך הקבוצה הערב בהכנות לקראת המשחק מול הפועל אשקלון בשבת. החלוץ ויאם עמאשה, שסובל ממתיחה בשריר התאומים, ינסה הערב לשוב להתאמן. בקבוצה מקווים מאוד כי עמאשה יהיה כשיר לשבת שכן לכולם ברורה החשיבות של החלוץ המצטיין שכבש עד כה שבעה שערים.

המגן ברק בכר, שסובל מכאבים בברכו, ינסה אף הוא להגביר את קצב האימונים על מנת להיות כשיר לשבת. יש לציין כי על אף הבעיה המוכרת והכאבים מהם סובל בכר, הוא לא החמיץ עד כה אף משחק העונה. עדי אלישע, ששהה במחנה האימונים המקוצר של הנבחנים נבחרת הצעירה, יחזור הערב לאימונים בקבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully