וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדיר לא יפתח מול אשדוד, ספק אם ייכלל בסגל

21.10.2010 / 11:33

אלישע לוי נוטה לפתוח בהרכב עם בוקולי שתורגל גם הבוקר. דיווח באוקראינה: מטאלורג דונייצק רוצה לצרף את דבאלישווילי

מוחמד גדיר לא יפתח מול מ.ס. אשדוד ועשוי גם שלא להיכלל בסגל הקבוצה, כך העריכו אמש (רביעי) בצוות הרפואי והמקצועי של המועדון. הקשר, שנקנס השבוע וסולק מהאימון, סובל מבעיות גב. המאמן אלישע לוי שוקל לפתוח עם גוסטבו בוקולי, זאת לאחר שהקשר תורגל באימון אתמול ובאימון הבוקר, ומתלבט בינו לבין אדריאן סילבה, ממנו היו מרוצים בעקבות המשחק בסכנין.

יניב קטן צפוי להמשיך לפתוח על הספסל. ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב ועידן ורד צפויים להשלים את חוליית הקישור. ורד ערך אמש אימון מלא והוא כשיר למשחק. לוי צפוי להמשיך במערך הרגיל בשבועות האחרונים, כשולדימיר דבאלישווילי ושלומי אזולאי, שכבש שלושה שערים בשני המחזורים האחרונים, אמורים לפתוח.

אייל גולסה הפצוע לא צפוי לחזור לאימונים מלאים, לפחות עד סוף השבוע הבא, כשעיקר הפעילות שלו היא בחדר הכושר. השוער ניר דוידוביץ' עדיין מחכה להטבה במצב ברכו הפגועה ומקווה לחזור בקרוב למגרשים. כפי שכבר פורסם, השוער לא יחזור עד חודש נובמבר למגרשים ועדיין לא ברור האם יחזור להרכב הקבוצה עד חלון ההעברות בחודש ינואר.

לגבי גולסה, השחקן מחכה להערכה נוספת של הצוות הרפואי שאמורה להתקבל היום בנוגע לשבר המאמץ ממנו הוא סובל. הקשר קיבל הודעה כי מדובר בשבר מאמץ מדרגה שנייה וייתכן שהוא ייעדר שבועיים בלבד.

הקשר הנבחן מגאנה, סיידו יאיא (21), מרשים בינתיים באימונים, אבל המאמן אלישע לוי עדיין רחוק מלקבל החלטה להחתימו. הבלם הקולומביאני ווילמאן קונדה, שעל מועמדותו לחיזוק בחלון ההעברות הנוכחי פורסם לפני חודשיים, יגיע כנראה ביום שני לישראל. בחיפה אמרו אמש שאם השחקן יחתום, הוא יוכל להתאקלם במהירות יחסית בעזרתו של ג'ון קולמה, ששמע עליו עוד לפני שהגיע למכבי חיפה.

החלוץ אלכסנדר זהבי מתלבט האם להישאר לאחר חלון ההעברות. זהבי כבר החלים מפציעה וחוזר לכושר משחק בהדרגה, אבל בינתיים לא נכלל בסגל.

בינתיים, אתר ספורט-אובוז באוקראינה מדווח אתמול כי החלוץ ולדימיר דבאלישווילי מבוקש בקבוצת מטאלורג דונייצק מאוקראינה, שאף הגישה עליו הצעה רשמית. על פי הדיווח, השחקן ששיחק בעבר בדינמו טביליסי וסקונטו ריגה, עשוי להגיע במועד ההעברות בחורף הקרוב.

לא ברור האם במכבי חיפה יסכימו לשחרר את השחקן, אבל עושה רושם שעזיבתו של דבאלישווילי תהיה אבידה גדולה עבור המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully