וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום חתם באלקי לרנקה

21.10.2010 / 17:59

המאמן הוותיק יאמן את הקבוצה הקפריסאית בה משחק חיים מגרלשווילי. זה יהיה הג'וב הראשון שלו מאז בית"ר ירושלים

מאמן הכדורגל יצחק שום חתם היום (חמישי) באלקי לרנקה הקפריסאית לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. אלקי לרנקה היא קבוצתו של חיים מגרלשווילי, שעזב את מכבי פתח תקוה וחתם שם בתחילת העונה באמצעות סוכניו. מגרלשווילי אמר הבוקר: "עדיין לא שמעתי על המינוי באופן רשמי, אבל אשמח אם שום יאמן את הקבוצה שלי".

שום כבר אימן בעבר ביוון, אך טרם אימן בליגה הקפריסאית. בכל מקרה, אלקי לרנקה מדורגת אחרי שישה מחזורים בקפריסין במקום ה-12 כשבמאזנה שני ניצחונות וארבעה הפסדים. בשני משחקיה האחרונים מול א.א.ל לרנקה ומול אתניקוס היא נוצחה 2:1. שום אישר את הידיעה ועוד לפני החתימה אמר: "ידוע לי שחיים מגרלשווילי משחק כאן, ואשמח מאוד להתחיל לעבוד במועדון".

שום הספיק לקטוף לא מעט הישגים כמאמן וכשחקן. בקריירת האימון שלו רשומות כבר שלוש הופעות בליגת האלופות, כאשר בעונת 2002/3 הוא הוביל את מכבי חיפה להופעה ישראלית ראשונה בצ'מפיונס. עונה לאחר מכן עבר שום לאמן את פנאתינייקוס, איתה זכה בדאבל וב-2004/5 הוא רשם עוד הופעה בצ'מפיונס, אך פוטר באמצע אותה עונה לאחר שהסתכסך עם מנכ"ל פאו. משם עבר שום לאמן את ליטקס לובאץ' הבולגרית ואת אלניה ולדיקווקאז הרוסית. בעונת 2006/7 חזר שום לארץ ואימן בהפועל תל אביב ובשתי קדנציות בבית"ר ירושלים, משם פוטר באמצע העונה שעברה.

(עדכון ראשון: 11:14)

  • עוד באותו נושא:
  • יצחק שום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully