וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אנחנו משחקים טוב, ההבדל הוא בדקויות"

20.10.2010 / 22:49

מאמן הפועל תל אביב הסביר את ההפסד לשאלקה. שכטר: "כדי להצליח צריך עוד ניסיון וזמן". ראול: "היינו הרבה יותר טובים"

הערב (רביעי) הוכח בפעם המי יודע כמה שאולי הכדורגל הישראלי סוגר פערים מאירופה, אך הוא עדיין רחוק ממנו מאוד. שאלקה טיילה מול הפועל תל אביב לניצחון 1:3 קליל במיוחד במסגרת המחזור השלישי בליגת האלופות, כשהאדומים לא באמת היוו יריב אמיתי לקבוצה של פליקס מגאת ונותרו לאחר המשחק עם אפס נקודות ויחס שערים של 8:2. ראול הבלתי נלאה כבש צמד, חוראדו השלים ואיתי שכטר רק צימק בדקה ה-94 כדי להמתיק מעט את הגלולה.

המאמן אלי גוטמן היה מאוכזב בסיום: "שלטנו במחצית הראשונה, והייתה לנו מחצית יוצאת מן הכלל טובה, אנחנו מגיעים 25 מטר משער היריב ושם הפעולה האחרונה לא מספיק טובה. הגול שספגנו לא היה קשור לחילוף, עשינו שני חילופים בכדי לחזור למשחק ולווסת את העומס על השחקנים, שם נשברנו ונראינו לא טוב, והמרחק לגול השלישי היה קצר. הגול של שכטר בסיום נתן טעם יותר מתוק".

"אנחנו נסיים את הקמפיין ואז אסיק מסקנות", הוסיף גוטמן, "אנחנו משחקים טוב, ההבדל הוא בדקויות. אם אתה נותן לשחקן כמו ראול עשירית שנייה, הכדור ברשת ואתה הולך לעיגול האמצע".

כובש השער איתי שכטר הוסיף: "לא מעניין אותי כרגע ראול והחולצה שלו, אלא המשחק. שאלקה היו עדיפים, טובים, והגיע להם לנצח. שוב ספגנו בפתיחה ולא שמרנו על השער בדקות הראשונות, וברמות האלה קשה מאוד לחזור. השער שכבשתי טיפ-טיפה מנחם, להבקיע גול אחרי שאתה בפיגור 3:0 זה לא נעים".

שכטר התייחס למפגש הבא עם שאלקה, בעוד שבועיים בבלומפילד, ואמר: "אני מקווה שנוציא נקודות במפעל, ברמות האלה מאוד קשה, על כל שנייה של חוסר ריכוז אתה נענש, שחקנים כמו ראול והונטלאר חדים ובאים מהצדדים. כדי שקבוצה ישראלית תתאים לרמות האלה היא צריכה ניסיון וזמן, אי אפשר בקמפיין אחד לעשות הכל".

גילי ורמוט אמר: "מרגישים מאוכזבים, אבל הם קבוצה הרבה יותר טובה בכל עמדה במגרש. במחצית הראשונה נראינו טוב, הפתענו גם אותם. חסר לנו קצת התכל'ס וגם בהגנה צריך להתחזק. אני מאמין שבסיבוב השני אחרי שהשתפשפנו אני מאמין שנוציא נקודות. סך הכל התחלנו טוב, המשכנו גם אחרי הגול המוקדם. אחרי השער השני קצת הייתה התפרקות ואסור שזה יקרה".

וינסנט אניימה היה מאוכזב לספוג שלושה שערים: אניימה: "אין אף שוער ששמח לקבל שערים, גם אם זה מראול. ראול הוא אגדה, שיחק בריאל מדריד שנים ואנחנו מכבדים אותו על זה, אבל כואב להפסיד. בארץ נגד שאלקה יהיה חם ולח ויהיה משחק שונה לחלוטין".

ראול: "אף פעם לא האמנתי שאכבוש כל כך הרבה שערים בליגה כ"כ פנטסטית"

מי שהיה בעננים מהניצחון הוא בעיקר ראול, שסיים עם צמד ושיפר את מאזנו ל-69 שערים בליגת האלופות תוך שהוא משווה את שיאו של גרד מילר לכיבושים במפעלים האירופים. "אני כל כך שמח מעצם הניצחון", אמר כוכב המשחק.

"היינו הרבה יותר טובים מהיריבה שלנו", הוסיף ראול. "כמובן שאני גם שמח מכך שכבשתי צמד. ליגת האלופות זה מפעל שתמיד היה חשוב לי, אבל אף פעם לא האמנתי שאני אכבוש כל כך הרבה שערים בליגה כל כך פנטסטית. כולנו שמחים הלילה, אבל עכשיו אנחנו צריכים להתמקד במשחק הבא שלנו".

מאמן שאלקה פליקס מגאת אמר בסיום: "כולנו מאושרים שהצלחנו להציג משחק טוב מול הפועל. הקבוצה מאמינה בלשחק כדורגל איכותי הרבה יותר מכל דבר אחר. החוד שלנו היה מצוין וייצרנו הזדמנויות רבות".

על המשחק המצוין של הכוכב שלו, ראול, הוסיף מגאת: "אני שמח בשביל ראול, הוא כבש צמד והוכיח את האיכויות שלו. קלאס יאן הונטלאר, חוראדו וג'פרסון פרפאן היו טובים מאוד וגם כריסטוף מצלדר היה חזק. אני רוצה לציין כל שחקן כי זה היה משחק מעולה. אני מקווה שזה ייתן לנו ביטחון לעתיד".

חוסה חוראדו, שכבש את השער השלישי של שאלקה, אמר: "כולנו מאוד מרוצים מהתוצאה ואני באופן אישי שמח שיכולתי לעזור לקבוצה כמיטב יכולתי. אני מקווה שנצא מכאן לתקופה טובה יותר. אני רוצה להקדיש את הניצחון הזה לקהל שלנו".

כריסטוף מצלדר הוסיף: "כל הספרדים כבשו את השערים שלנו, אז בהחלט אפשר לדבר על ערב ספרדי. אבל אני חושב שכל הקבוצה עשתה עבודה מצוינת והגיע לנו לנצח. הצגנו משחק הגנתי בטוח מאוד. אני מאושר שראול הצליח לכבוש צמד וגם חוראדו הוסיף לנו המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully