וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הריסון שוקל פרישה מפוטבול

20.10.2010 / 21:39

סוכנו: "אם הוא ספג 75 אלף דולר קנס על תיקול חוקי, איך ימשיך לשחק?". חשש באינדי להיעדרות ארוכה של דאלאס קלארק

שבוע לא קל עבר על ג'יימס הריסון, הליינבקר של פיטסבורג. הריסון, שידוע במשחקו הקשוח, גרם לזעזוע מוח לתופס של קליבלנד מוחמד מסאקווה והיה אחד ממספר שחקני הגנה שגרמו ל-NFL להחליט על השעיות עתידיות לשחקנים שיפגעו פגיעות חמורות ביריביהם. הריסון, שהתראיין גם ל"ספורטס אילוסטרייטד" וצוטט כמי שאומר שלא אכפת לו אם שחקן יריב ייפצע, ספג קנס של 75 אלף דולר בגין הפגיעה.

זה כנראה הספיק לו. מי שהבקיע טאצ'דאון מרשים והיה אחד האחראים לזכייה של הסטילרס בסופרבול בתחילת 2009, ביקש היום (רביעי) ממאמנו מייק טומלין להשתחרר מהאימון, ודרך סוכנו ביל פאריסי הודיע כי הוא שוקל פרישה מפוטבול. "לא היינו מתבדחים על דבר כזה, אמר פאריסי, "ג'יימס לא יודע איך ישחק פוטבול מעכשיו. אם אתה נקנס ב-75 אלף דולר על תיקול חוקי, איך תשחק?"

ברנדון מריוות'ר מניו אינגלנד לקח קצת יותר בקלות את קנס 50 אלף הדולרים שספג. "אני מצטער על התיקול הזה", אמר מריוות'ר, "אני מבין שהליגה רוצה לשמור על השחקנים ואני פשוט רוצה שהכל יחלוף. אעשה הכל כדי לשחק לפי החוקים".

מי שלא יכול להסתכל קדימה כרגע הוא דאלאס קלארק, הטייט אנד המצטיין של אינדיאנפוליס. קלארק נפצע בשורש כף היד במשחק הניצחון בוושינגטון, וכרגע לא ברור כמה זמן ייעדר, משום שטרם התבררה חומרת פציעתו. קלארק יקבל מספר חוות דעת, והאופציה של ניתוח, שבאופן טבעי יסיים עבורו את העונה, עלתה.

מת'יו סטאפורד, הקוורטרבק של דטרויט שנפצע בכתפו בתחילת העונה, צפוי לחזור ב-31 באוקטובר למשחק הבית מול וושינגטון. סטאפורד, שאשתקד נטל חלק בעשרה משחקים בלבד בשל פציעות, סבל מפגיעה בכתפו בעקבות תיקול של ג'וליוס פפרס משיקגו במשחק הפתיחה.

קליבלנד תמשיך לפתוח עם קולט מק'קוי כקוורטרבק מול ניו אורלינס, אבל תסתדר עד סוף העונה בלי שניים משחקניה - הקיצוני הגנתי רובייר סמית' והתאקל ההתקפי טוני פאשוס. שניהם הוכנסו לרשימת הרזרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully