וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר חוששים: המשטרה תדרוש כמות כפולה של סדרנים

20.10.2010 / 14:48

בצל הארועים האלימים ולקראת המפגש הטעון עם סכנין, בקבוצה מהבירה חוששים שעלויות האבטחה יהיו גדולות מההכנסות

יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, צפוי להיפגש מחר (חמישי) עם נציגי המשטרה במטרה להגיע להבנות בנוגע לסידורי האבטחה לקראת המשחק נגד בני סכנין ביום שני הבא. רגישות המשחק והאירועים האחרונים במגרשי הכדורגל מעלים לא מעט חששות ביחס למה שצפוי להתרחש ביציעים וחוששים מהאפשרות שדווקא במשחק הקרוב המשטרה תדרוש כמות של קרוב ל-500 סדרנים (כפול מהרגיל) ואולי אף כמות שוטרים גדולה מהנדרש מחוץ למגרש, מה שיביא את רמת ההוצאות של הקבוצה סביב המשחק למצב בו ייתכן והמשחק כלל לא יהיה רווחי. במידה ואלו יהיה פני הדברים, בבית"ר לא מתכוונים לוותר ולקבל את דרישות המשטרה כעובדה מוגמרת.

בנוגע לדיבורים השבוע אודות הצורך בחזרה של השוטרים למגרשים, במשטרת ירושלים מבצעים עבודת מטה והערכת מצב לקראת המשחק ולקראת סוף השבוע צפויים להגיע להחלטות בנוגע לדרישות לקראת המשחק. בכל מקרה, לא צפוי שינוי בדרך הפעולה של המשטרה והיא אינה אמורה לחזור למגרשים, לפחות לא בתקופה הקרובה. מדוברות המטה הארצי של המשטרה נמסר כי "ישנו חוק שנקבע, על פיו השוטרים מחוץ למגרשים, ועל פי הפיילוט הזה אנחנו פועלים. אין כל שינוי בדרך הפעילות ולפני כל משחק תיערך הערכת מצב בהתאם לרגישות ועל פיה ייקבעו מספר השוטרים שיהיו מחוץ למגרש". בנוגע לאפשרות כי ייתכן ובמצבים מסויים יידרשו להיות שוטרים בתוך המגרש מתחילת המשחק, נמסר מהמטה הארצי: "אם המשטרה תחליט שהמצב מחייב נוכחות כזאת למען שמירה על הסדר והביטחון, החלטה כזאת נמצאת בידיים שלה".

דווקא בבני סכנין, שהביעו בתחילת השבוע חששות מהצפוי בטדי, נרגעו מעט ומהנהלת הקבוצה נמסר כי "למרות שאנו חוששים אנחנו סומכים על איציק קורנפיין ובית"ר שידאגו שהכל יעבור בשלום ביציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully