וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "יש לנו הזדמנות טובה לשמור על הפסגה"

הדס גרינברג

20.10.2010 / 13:50

בקבוצה מקווים להמשיך להוביל את הליגה. בדש שב לאימוני כושר, אלעד גבאי עשוי להיכלל לאחר חודשיים של היעדרות

חלוץ עירוני קרית שמונה ברק בדש שב לאימוני הקבוצה לאחר כחודש וחצי של היעדרות. בדש, שמחלים משבר בכף הרגל, שב אתמול בערב (שלישי) להתאמן והחל את תהליך החזרה שלו למגרשים באימוני כושר. בקבוצה מעריכים כי החלוץ, שהצטרף לקבוצה בקיץ וסבל מחוסר מזל עם הפציעה אחרי המחזור השני בליגה לאחר שבשני המחזורים הראשונים נכנס כמחליף, ישוב לסגל בעוד כשבועיים.

עם שובו לסגל, תהיה למאמן הקבוצה רן בן שמעון התלבטות לא קלה את מי להרכיב בחלק ההתקפי המצוין שלו שכולל, מלבד בדש, את: זוראן בלדובלייב, ויאם עמאשה, קיילב אקונגו, אלרואי כהן ושלומי אביסדריס.

המגן אלעד גבאי, שסבל מבעיה דומה, ששב לאימוני הקבוצה באופן מלא אך עדיין לא נכלל בסגל הקבוצה במחזור הקודם, צפוי ככל הנראה לעשות זאת בשבת הקרובה, לאחר כחודשיים של היעדרות.

הערב תמשיך הקבוצה בהכנותיה לקראת המפגש מול הפועל אשקלון ביום שבת הקרוב במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל. בקבוצה התייחסו למיקום בצמרת הטבלה ומקווים לשמור על המקום הראשון לפחות בחודש הקרוב. בקבוצה בונים על לא מעט נקודות מהמפגשים נגד אשקלון (בבית), הפועל עכו (בחוץ), בני יהודה (בבית) ומכבי נתניה (בבית). "זו הזדמנות טובה מאוד עבורנו לעשות הכול כדי לשמור על הפסגה", אמר שחקן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully