וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קפיצת בנג'י

20.10.2010 / 8:03

הומר של בנג'י מולינה עזר לטקסס לרטש 3:10 את היאנקיז ולעלות ל-1:3 בסדרה. 0:3 לקיין והג'איינטס על פילדלפיה

ניו יורק יאנקיז - טקסס 10:3 (1:3 לריינג'רס בסדרה)

אלמלא האינינג השמיני במשחק הראשון, היינו זוכים כבר הלילה לראות סוויפ מרשים של הריינג'רס. היאנקיז הכבויים לא מצליחים לנפנף את המחבטים מול טקסס, וכשההתקפה הכי טובה ביקום משותקת בצורה כזו, ניצחון הוא עסק כמעט בלתי אפשרי. זה תקף על אחת כמה כשההגשה נראית כמו שהיא נראית.

ההתחייבות של ג'ו ג'ירארדי על איי ג'יי בארנט, אחרי עונת חושך, לא השתלמה. בארנט משך, אמנם, חמישה אינינגים סבירים, ואז הגיע האינינג השישי. ביתרון 2:3 הוא עשה טעות פטאלית, שבנג'י מולינה ניצל כדי לרשום הומראן בן שלוש ריצות ולגמור את סיפור המשחק.

הפתיחה של היאנקיז הייתה, כאמור, טובה. רובינסון קאנו, פחות או יותר היאנקי היחיד שהופיע לסדרה, ירה להומר על טומי האנטר, שצלח פחות מארבעה אינינגים. טקסס עלתה ליתרון באינינג השלישי והפכה ל-1:2, אבל נראה היה שהפסים חוזרים עם שוויון של קרטיס גרנדרסון באינינג השלישי ועוד חבטה של ברט גארדנר שהכניסה הביתה את אלכס רודריגז - 2:3 לניו יורק.

אלא שאז הגיע האינינג החמישי, הריינג'רס הפכו ל-3:5 ומשם המשיכו עם ההצגה הפרטית של ג'וש המילטון. מי שכנראה יהיה ה-MVP ב-AL ירה לשני הומרים, נלסון קרוז הוסיף אחד והריינג'רס ביתרון מבטיח 1:3 בסדרה. כעת הם צריכים ניצחון אחד בלבד, אותו ינסו להשיג הלילה באמצעות סי ג'יי ווילסון, שיתמודד עם סי.סי. סבאת'יה. אם ינצח סבאת'יה, תחזור הסדרה לארלינגטון, שם ישחקו בין שישי לשבת קולבי לואיס ופיל יוז.

סן פרנסיסקו - פילדלפיה 0:3 (1:2 לג'איינטס בסדרה)

בשני המשחקים הראשונים ב-NLCS נרשמו, כמצופה, דואלים מרשימים, והעימות בין מאט קיין מסן פרנסיסקו וקול המלס מפילדלפיה לא היה שונה באספקט הזה. קיין הגיש שבעה אינינגים משובחים שבמהלכם קטל חמישה חובטים בסטרייקאאוט, והאפיל על המלס, שנטש אחרי שישה עם שמונה סטרייקאאוטים אבל גם שלוש ריצות חובה והפסד באמתחת.

המלס הגיע להתמודדות אחרי הופעה מחשמלת בניצחון שסגר את הסדרה בסינסינטי ובכלל, אחרי סיום עונה סדירה חזק במיוחד. קיין ידע שהוא צריך לשמור על באלאנס מול הרכב החובטים החזק של פילדלפיה ולא אכזב. הוא הימם חובט אחר חובט ולא נתן לפיליז הזדמנויות כמעט. זה השאיר את המלס להתמודד מול ההתקפה של סן פרנסיסקו והאיש החם שלה קודי רוס - ובפורמה שבה הוא נמצא זו בעיה לכל מגיש.

רוס, כמו בכל הפלייאוף הזה, היה שם כשזה חשוב. באינינג הרביעי, עם אדגר רנטרייה על הבסיס השני ופאט ברל על הראשון, הוא הוציא סינגל ששלח את רנטרייה הביתה ואת ברל לבסיס השלישי. סינגל של אוברי האף הכניס את ברל הביתה וזה כבר 0:2 לסן פרנסיסקו. באינינג החמישי רשם פרדי סאנצ'ז חבטה (שנרשמה תחילה כטעות של צ'ייז אטלי) והכניס הביתה את ארון רוואנד - 0:3. קיין משך עד האינינג השביעי, חאווייר לופז ובריאן ווילסון השלימו את העבודה, 1:2 לסן פרנסיסקו. הסדרה תימשך בלילה שבין רביעי לחמישי. מדיסון באמגארנר מהג'איינטס יגיש מול ג'ו בלנטון מהפיליז.

* מייק קווייד יהיה מאמנה הבא של שיקגו קאבס. קווייד בן ה-53, החליף את לו פינלה בתפקיד לאחר שזה פרש ב-23 באוגוסט. מאחוריו קריירת אימון של שנים רבות במיינורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully