וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב הפועל ירושלים: 18 מיליון שקל

20.10.2010 / 0:20

למרות החובות בהם מצוי המועדון, האדומים קיימו ישיבת דירקטוריון בה הועלתה אפשרות לצרף גבוה נוסף. קטש תומך

ביום ראשון התקיימה ישיבת דירקטוריון של הפועל ירושלים, שבמהלכה אושר תקציבה לעונת 2010-2011. ל"וואלה! ספורט" נודע כי תקציבה של ירושלים העונה יעמוד על כ- 18 מיליון שקלים. עם זאת, יש להדגיש כי התקציב לא נסגר סופית, ואחת הסיבות לכך היא שבקבוצה שוקלים צירוף גבוה נוסף.

עוד נודע ל"וואלה! ספורט" כי חרף אישור התקציב בישיבה, שנערכה במלון קראון פלאזה בירושלים, הועלתה הסוגיה כי הקבוצה עודנה שרויה בחובות, שיכבידו עליה במהלך העונה. במיוחד יקשה הגירעון על נקיטת מהלכים כמו עיבוי הקו הקדמי באמצעות צירוף גבוה נוסף, נושא שנידון באותה ישיבה מכריעה. הסיטואציה מציבה אתגר בפני הנהלת הקבוצה, ובעיקר בפני היו"ר דני קליין: מחד, קברניטי ירושלים מעוניינים לפעול לגיוס משאבים ולצמצום החובות הכספיים; ומאידך, הם ערים לצורך לחזק את מצבת השחקנים.

חיסרון הכיס של הפועל ירושלים מתסכל במיוחד את קברניטי הקבוצה, לנוכח האמונה היוקדת שלה כי הקבוצה מסוגלת להתמודד על תארים ולהגיע להישגים העונה, ואם יבוצעו מהלכים נוספים – בייחוד, כאמור, ביצור הקו הקדמי – זה יאפשר לה להתמודד גם בזירה האירופית וגם בליגה.
גם המאמן עודד קטש וצוות המאמנים נכחו בחלק מהישיבה. קטש הדגיש כי לדעתו יש לעבות את הסגל בצירוף גבוה נוסף. "מכבי בנתה קבוצה טובה לליגה. זו הזדמנות", דרבן קטש את אנשי הקבוצה, דקות ספורות לאחר סיום הישיבה.

ייתכן שכדי לגייס את התגבורת, ירושלים תנקוט 'צעדי הבראה', קרי - תצמצם את סגל הקבוצה. הראשון שעשוי לשלם את המחיר הוא מייקל דואיגן, אותו עשוי המועדון להשאיל כדי להקל על המצוקה - פיתרון שהועלה גם כן באותה ישיבה בתחילת השבוע. החלטה סופית לגבי עתידו של הסנטר האמריקאי הצעיר תתקבל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully